Pri Mercedesu so v pojasnilu patent opisali kot vozilo s posodo za shranjevanje tekočin. V prijavi matično podjetje Mercedes-Benza, Daimler AG, pojasnjuje, da se lahko sistem uporablja za ohranitev stanja temperature pnevmatik in s tem opreijema pnevmatik v ekstremnih vremenskih razmerah, tako vročini, kot mrazu.
Po navedbah družbe je zlasti pri visokih temperaturah stanje pnevmatik slabše, s tem pa tudi varnost potnikov. V vsako pnevmatiko bi namestili temperaturna tipala, ki bi vsakem trenutku spremljala stanje pnevmatike. Ko bi se ta segrela na določeno temperaturo, bi se aktiviral sistem hlajenja, ki bi poskrbel za vzdrževanje optimalne temperature pnevmatik.
S tem bi preprečili pregrevanje ali celo eksplozijo pnevmatike pri visokih temperaturah. Sistem deluje tako, da razprši hladno vodo v pnevmatiko in zmanjša njeno temperaturo. Hkrati se zmanjša tudi obraba pnevmatik.
V hladnih dneh boljši oprijem s cestiščem
Obratno, pri zelo nizkih temperaturah, sistem ogreva vodo v zbiralniku v motornem prostoru. Pri določeni temperaturi razprši toplo vodo po pnevmatikah, jim povrne optimalno temperaturo, s tem pa izboljša oprijem pnevmatike. Sistem bi bil pozimi dobrodošel po pranju v avtopralnicah ali pri vožnji po snegu, saj bi preprečil, da bi se na gumah nabiral led ali sneg.
Mercedes je mercedes !