V petih letih je Kia v Sloveniji prodala prek 8.000 modelov cee'd, ki je bil ključen model za prodor na evropski trg. Bil je prvi korejski avtomobil, ki je na testih trčenj Euro NCAP dosegel najvišjo oceno, 5 zvezdic za varnost.
Z drugo, povsem novo generacijo, z novo obliko, novimi vsebinami in pogonom, Korejci z modelom, ki je oblikovan popolno, razvit in proizveden v Evropi, ciljajo na sam vrh razreda C, ki pri nas šteje skoraj 30 različnih modelov. Ali bodo uspešni, bo pokazal trg, slovenski uvozniki pa za letos načrtujejo prodajo tisoč novih cee'dov in sedemsto predhodnikov.
Daljši, ožji, nižji
Na zunaj povzema modne smernice ria in optime. Prepoznali ga boste po LED-diodah, obrobljenih žarometi. Notranjost je v primerjavi s prejšnjo generacijo veliko bolj prefinjena, sestavljena iz boljših materialov, predvsem pa ponuja veliko več vsebine, tudi take, ki bi jo lahko iskali v avtomobilih višjega razreda.
Veliko nove vsebine
Povsem samodejna klimatska naprava je opremljena s sistemom za odroševanje, dodali so čistilec zraka, osrednji del sredinske konzole sestavlja sedempalčni zaslon na dotik, ki zmore funkcijo prepoznavanja glasu in ponuja podporo kameri za pomoč pri vzvratni vožnji, dodan je sistem samodejnega parkirnega pilota za bočno parkiranje, serijsko je ob vseh drugih priključkih za mobilne in avdionaprave zdaj na voljo tudi priključek za iPod.
Dva bencinska in trije dizelski agregati
Za ekološko plat so novinca opremili z nizkokotalnimi pnevmatikami, sistemom Idle stop & go, ki na križišču samodejno ugaša in zaganja agregat, ter še z drugimi prijemi. Izboljšano je tudi podvozje.
Novi so pogonski agregati, vsi so v osnovi kombinirani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki so mu v želji po nižji porabi nekoliko spremenili prestavna razmerja. Na bencinski strani lahko kupci izbirajo med 1,4-litrskim agregatom s 74 kilovati (100 KM) in 137 Nm navora, ter tovarniško merjeno porabo 5,6 litra in izpustom 130 gramov CO2, ter zmogljivejšim 1,6-litrskim GDI motorjem z močjo 99 kilovatov (135 KM) in 165 Nm navora, tovarna pa z njim obljublja porabo 5,2 litra in 119 gramov emisij CO2 na prevožen kilometer.
Poleg šeststopenjskega ročnega menjalnika je moč cee'd kombinirati še z DCT menjalnikom z dvojno sklopko (zaenkrat zgolj z bencinskimi agregati) in za 1.500 evrov tudi s samodejnim šeststopenjskim menjalnikom (1,6 VGT).
S popustom za najmanj 11.850 evrov, jeseni prihaja karavan
Cene za vstopni bencinski model in začetno opremo LX Fun se začnejo pri 12.850 evrih, na dizelski strani s stopnjo višjo opremo LX Urban boste za novi cee'd odšteli najmanj 15.590 evrov. Tudi za cee'da Kia ponuja sedemletno garancijo, v začetku pa tudi akcijski joker popust do višine 1.000 evrov.
Jeseni na trg prihaja še karavanska različica cee'd, februarja prihodnje leto pa naj bi se začela še proizvodnja trivratnega pro cee'da, ki naj bi premiero doživel jeseni na avtosalonu v Parizu.