Prenovljeni outlander tretje generacije je prvi Mitsubishijev model, ki prikazuje najnovejši oblikovalski jezik japonske znamke avtomobilov. Pri prenovi tako ni šlo zgolj za kozmetične popravke, sprememb je toliko, da bi večina mislila, da gre za povsem novo generacijo vozila. Na leto naj bi si ga za svojega izbralo nekaj manj kot 100 Slovencev. Tudi zaradi novih opcij, ki pri predhodniku niso bile na voljo.
Na pogled povsem nov avtomobil
Mere ostajajo enake, samosvoja oblika ne. Na izgled ni več klasični, kleni terenec, ampak s sodobno obliko in oblilico kroma nagovarja tudi tiste, ki se z njim radi vozijo udobno in imajo čut za estetiko ter tehnologijo. V osnovni opremi tako ostajajo halogenski žarometi, v bolje založeni opremi pa ksenonske luči nadomeščajo led žarometi, kar pomeni, da luči ne potrebujejo več šob za pranje.
Nov volan in boljši materiali
Temeljito posodobljena je potovalna kabina, v katero so vgradili nove, mehkejše in na otip bolj prijetne materiale, prenovljen je strop kabine, največje spremembe je doživel nov volanski obroč s kromanim emblemom in drugimi dodatki, usnjeno prevleko, med vožnjo zaradi dodatne oprijemalne izbokline tudi bolje "sede" v roko. Nova prednja sedeža sta oblečena v tkanino, ki ustvarja 3D učinek, bolj pomembno je, da je izboljšan bočni oprijem.
"Pod kožo" outlanderja so inženirji naredili 40 pomembnih sprememb, ki vplivajo na bolj tiho in zanesljivo vožnjo. Med te spremembe spada uporaba novih materialov, boljša izolacija, celo oblika prtljažnih vrat. Naredili so dodatne ojačitve za večjo togost karoserije, kar pomeni manjše zvijanje med vožnjo, manj piša vetra, iz motorne kabine se v potovalno prebije še manj hrupa.
Le dizelski pogonski motor
Slovenski kupci bodo lahko izbirali med petsedežno in sedemsedežno različico in le enim, 2,2-litrskim pogonskim dizelskim agregatom, ki ga je mogoče kombinirati z ročnim ali samodejnim šeststopenjskim menjalnikom. Vse različice so opremljene s štirikolesnim pogonom. Paketa opreme sta dva, tisoč evrov dražja oprema intense + vključuje avtoradio z upravljanjem s pomočjo ekrana na dotik, ki vključuje tudi kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, pri sedemsedežni različici pa serijsko tudi navigacijski sistem. Pri petsedežni ga je potrebo doplačati.
Najcenejši outlander, s petimi sedeži, ročnim menjalnikom in osnovno opremo, z vključenim akcijskim popustom stane 27.490 evrov, z bogatejšo opremo je 1.000 evrov dražji, samodejni menjalnik ga podraži še za dodatna dva tisočaka. Sedemsedežna različica je na voljo z bolje založeno opremo in v kombinaciji z ročnim menjalnikom ter popustom stane 29.990 evrov, s samodejnim menjalnikom pa 31.990 evrov.