Pri Tesli Motors so 1. aprila v Kaliforniji uradno predstavili svoj novi električni model model 3, ki je hkrati najcenejši model znamke za ceno okoli 30.000 v ZDA. V 48 urah so po vsem svetu prejeli okoli 300.000 rezervacij po skoraj 1.000 evrov za avtomobil, na katerega bodo morali prvi kupci čakati leto in pol.
Pri Tesli Motors zdaj letno izdelajo vsega 50.000 primerkov avtomobilov model S in model X. Prav zato lastnik Tesle Motors Elon Musk išče načine, kako povečati proizvodnjo za model 3, ki je s tako številnimi rezervacijami presegel vsa pričakovanja. Novo tovarno naj bi gradil tudi v Evropi.
Nikola Tesla si zasluži tovarno na Hrvaškem
"Pripeljite Teslo Motors domov, na Hrvaško, Nikola Tesla si to zasluži. Imamo veliko za ponuditi. Rimac Automobili so že tu," so zapisali pri hrvaški vladajoči stranki HDZ na Twitterju.
Zanimivo je, da HDZ omenja podjetje Rimac Automobili. Lastnik podjetja Mate Rimac nam je v intervjuju na marčevskem avtomobilskem salonu v Ženevi zaupal, da tudi sam snubi avtomobilske proizvajalce, da bi na Hrvaškem zgradili tovarno. Kdo so to, ni omenil, je pa omenil, da Elona Muska zelo ceni in spoštuje, in želi, da bo njegovo podjetje na določenen nivoju, ko ga bo prvič spoznal. "Dokler podjetje ni na tem nivoju se ne želim dobiti z njim. Nisem še na tem nivoju," je za zurnal24.si dejal Rimac, ki se je v intervjuju obregnil tudi ob pomoč, ki jo na Hrvaškem ni dobil za zagon svojega podjetja, ki ima danes že 150 zasposlenih: "Ameriška vlada je Tesli Motors pomagala s 500 milijoni dolarjev, v začetku so imeli na voljo osem milijard dolarjev za razvoj vozila na električni pogon. Če pogledate angleško znamko Morgan. V drugih državah obstaja državna pomoč za take stvari. Na Hrvaškem tega ni. V drugih državah obstajajo ljudje, ki imajo izkušnje, tudi dobavitelje. Tega pri nas ni. Vseeno sem zadovoljen, da mi je projekt uspel na Hrvaškem."
Rezervacije so deževale
Pri Tesli Motor naj bi model 3 naj bi začeli proizvajati konec leta 2017, že zdaj pa je evforija na višku. Elonu Musku je uspelo nekaj podobnega, kot iphonu, kjer kupci kampirajo pred trgovinami, da bi lahko prvi kupili pametni telefon. Prav to se dogaja pri Tesli Motor, kjer se je treba uvrstiti na prioritetni seznam kupcev. Še več, za vpis na čakalni seznam je bilo potrebo položiti za skoraj 1.000 evrov rezervacije, pa čeprav bodo kupci ključe avtomobila dobili čez leto in pol. Pri Tesli Motors pravijo, da je na čakalnem seznamu že okoli 300.000 kupcev. Kapaciteta njihove ameriške tovarne je sicer pol milijona avtomobilov letno.
Ko se bo proizvodnja začela, bodo z izdajo avtomobilov začeli v Severni Ameriki. Najprej na zahodni obali, potem bodo nadaljevali proti vzhodu. Z nadaljno proizvodnjo bo avtomobil na voljo tudi v Evropi, Azijsko-Pacifijski regiji in na trgih, kjer imajo volan na desni strani.
Itak pa jih ne bo na hrvaško, znajo pa zelo hitro postavit zadevo v srbiji, ker pač NIKOLA TESLA ni bil ANTE ali JOSIP TESLA, tako da upam stavit da na HRVAŠKEM nikol ne bo fabrike od TESLA MOTORS kjerkoli… ...prikaži več drugje samo tam je ne bo garant.
Ne, Hrvati so med vojno samo bolj uspesno osiromašili javno dobro in Tuđman je desetine in stotine najboljsih podjetij porazdelil med 200 hrvaških tajkunskih druzin, ki jih je dolocil sam. To, kar pri nas ni uspelo in potem so ti… ...prikaži več posamezniki jemali kredite na lepo ime iz bankomata NLB in drugih državnih bank. Bavčar nikoli ni bil levica. Kosmina je jokal, ko je videl, kaj se gre Bavčar. Niso rdeči direktorji unicili. vecina njih je bila ze itak v pokoju. Nekateri so sodelovali in privatizirali.Njhovi nasledniki so poharali. Hilda je bila v krščanskih demokratih, Zidar povsod malo. To je preteklost. Zivimo v sedanjosti. Sploh pa Slovenija ima ogromno pozitivnih zgodb. Dajmo se raje na njih osredotociti oz. Imamo pa super firme. bolje za njih, da se o njih govori cimmanj. hrvaška pa ni tako zelo bogata. Pač večja je. Ampak je ogromno skrite revscine in izseljevanja.
To so nas povozili že davno. Vsa podjetja in hoteli so v lasti Hrvatov. Kriva je pa levica, ki sovraži to državo.