To približno ustreza razdalji od Nardòja do Trondheima na Norveškem. Pri vročinski bitki na južnoitalijanskem testnem poligonu je hitrost vožnje znašala med 195 in 215 km/h.
Zunanje temperature so dosegle do 42 stopinj Celzija, temperatura asfalta pa se je povzpela do 54 stopinj Celzija. Vožnja je potekala brez prestanka, predserijski taycan se je moral ustaviti le za hitre postanke za polnjenje in menjavo voznikov. Ekipo je sestavljalo šest Porschejevih testnih voznikov. Preizkus zagotavljanja kakovosti je potekal v okviru preizkušanja vzdržljivosti vozila na vročem podnebju.
Električni pogon je zasnovan tako, da lahko svojo polno moč razvije tudi pri večkratnem pospeševanju v kratkih razmakih. Konec julija je predserijsko vozilo na nekem letališču kar 26-krat zapored pospešilo iz mirovanja do 200 km/h. Povprečje pospeševanja pri izmerjenih vožnjah je predstavljalo vrednost pod 10 sekund. Razlika med najhitrejšim in najpočasnejšim pospeševanjem je znašala 0,8 sekunde.
"Rezultat v Nardòju poudarja prednosti edinstvene 800-voltne tehnologije, pa tudi njeno visoko stopnjo zrelosti. Preden bo Taycan konec leta prišel na trg, bomo po vsem svetu prevozili več kot 6 milijonov preizkusnih kilometrov," je povedal vodja modelske serije Stefan Weckbach.
Tehnični center Nardò sestavlja več kot 20 testnih prog in preizkusnih naprav na površini več kot 700 hektarov, med svoje stranke šteje 90 podjetij iz avtomobilske panoge in zaposluje več kot 150 ljudi. Testni poligon od leta 2012 upravlja družba Porsche Engineering Group GmbH, ki je 100-odstotno hčerinsko podjetje družbe Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG Stuttgart.
Taycan je prvo povsem električno gnano serijsko vozilo, ki se ponaša s sistemsko napetostjo 800 voltov. S tem tehnologija, s katero je Porsche z modelom 919 Hybrid trikrat zapored zmagal na 24-urni dirki v Le Mansu, sedaj prehaja tudi v serijsko proizvodnjo. 800-voltna tehnologija omogoča trajno moč, znižuje čas polnjenja ter zmanjšuje maso kabelske napeljave in vgradni prostor, ki je potreben zanjo, razlagajo pri Porscheju. Pri vzdržljivostni vožnji v tehničnem centru v Nardòju so bile uporabljene 800-voltne visokozmogljive polnilne postaje družbe Power Engineering Group GmbH.
Preizkusni center je bil ustanovljen leta 1975 z gradnjo legendarne krožne proge in nudi številne možnosti za opravljanje preizkusov za vse faze razvoja. V svetovnem merilu edinstveno dirkališče za visoke hitrosti z dolžino 12,6 kilometra je bilo zgrajeno za preizkušanje vozil v ekstremnih pogojih in za bolj učinkovito oblikovanje razvojnih procesov. Sredi julija je bilo uspešno zaključena njegova obnova in med drugim je bil nameščen inovativen sistem zaščitnih ograj, ki ga je družba Porsche Engineering zasnovala posebej za testiranje pri visokih hitrostih v Nardòju. Dela so obsegala tudi popolno obnovo 106.000 kvadratnih metrov velike površine za preizkušanje vozne dinamike.
To je bila tudi priložnost za preizkus premišljeno razvitega toplotnega managementa. Osnovan je na sistemu za hlajenje in ogrevanje visokonapetostnih komponent. Tako preprečuje morebitne izgube napetosti zaradi premočnega segrevanja in poskrbi, da je ob prihodu do polnilne postaje zagotovljena optimalna temperatura za karseda učinkovit postopek polnjenja.