Kot pravijo pri Jeepu, oba novinca prinašata višje zmogljivosti in vozno dinamiko kot katerikoli renegade ali compass doslej in pod sloganom »Go anywhere, do anything« lahko pripeljeta tudi na težji teren, dobro a se znajdeta tudi po mestu.
Renegade in compass 4xe pod motornim pokrovom skrivata kombinacijo 1,3-litrskega turbobencinskega štirivaljnika spredaj in elektromotorja zadaj, ki se napaja iz litij-ionske baterije s kapaciteto 11,4 kilovatne ure, ki je vgrajena pod zadnjo klop. Ta se, kot je običajno za priključne hibride, lahko polni z rekuperativnim zaviranjem med vožnjo, na hišnem omrežju, javni polnilnici ali s pomočjo dveh različic trifaznega zidnega polnilnika. Pametni polnjenje omogoča tudi upravljanje s pomočjo infozabavnega sistema uconnect ali lastnikovega pametnega telefona.
Dve različni moči
Na voljo sta dve moči. Turbobencinski motor lahko razvija 95 ali 132 kilovatov, elektromotor pa enačbi v vsakem primeru doda 44 kilovatov, tako da sistemska moč znaša 139 kilovatov v različicah limited in 176 kilovatov v različicah trailhawk in S. Navor je bolj enoten, saj v vsakem primeru gre za kombinacijo 270 njutonmetrov iz bencinskega in 250 njutonmetrov in elektromotorja.
Najvišja hitrost zgolj z elektromotorjem ob dosegu okrog 50 kilometrov znaša 130 kilometrov na uro, kot hibrida pa lahko oba modela dosežeta prepovedanih 200 kilometrov na uro. Oba priključna hibrida sta na voljo tudi s tremi načini vožnje, električnim, ki je primeren za križarjenja po mestnih središčih. Hibridnim za največjo učinkovitost v vseh pogojih in »E-save«, ki varčuje baterijo in jo tudi bolj intenzivno polni.
A ker gre za terenca, ki naj bi suvereno premagovala tudi zelo zahtevne poti, sta opremljena tudi z načini štirikolesnega pogona, ki se v tem primeru imenuje eAWD, in tako kot v drugih jeepih vključuje programe »auto, snow, mud&sand in rock« ter »4WD lock, 4WD low in hill descent control«.