Alpine je predstavil svojega prvega od treh električnih serijskih modelov. Ime mu je alpine A290 in je mala cestna raketa na baterije.
Pri znamki Alpine, ki bo znotraj Renaultove družine zadolžena za športni razvoj, so za osnovo vzeli novega renaulta 5 in ga močno predelali ter prilagodili svojim visokim zahtevam. Predvsem poudarjajo, da je avto primeren tako za moško kot žensko klientelo. Ostajajo zvesti osnovam svojih vozil, ki morajo biti lahka in zmogljiva. Nič drugače ni pri prehodu na novo zvrst pogona.
Osnova je torej znana, a je močno prilagojena. Za šest centimetrov v primerjavi z R5 so razširili razdaljo med kolotekoma in jo dopolnili z nabuhlimi blatniki, stranskimi pragovi, difuzorji ... Zračniki v prednjem odbijaču niso namenjeni hlajenju motorja, temveč ugodnemu pretoku zraka. Zadaj so se odpovedali klasičnemu spojlerju, namesto tega za ugoden tok zraka skrbi račji rep na prtljažnih vratih. V dolžino avto meri centimeter pod štirimi metri, zato je še vedno zelo kompakten. Na daleč je razpoznaven svetlobni pečat s štirimi žarometi, ki so in bodo ostali zaščitni znak vseh modelov Alpine, platišča merijo 19 palcev, za oprijem skrbijo Michelin Pilot Sport pnevmatike.
Postava torej zelo spominja na legendarni R5 turbo.
V notranjosti se retro-športna zgodba ponovi, prisekan trikraki volan, s športnimi gumbi za hitre nastavitve, sedeži s poudarjenim oprijemom, dva velika zaslona, ki ju v ozadju poganja Googlov operacijski sistem z dodatnimi športnimi meniji, menjalnik iz treh gumbov, aluminijasti stopalki ... Tudi v notranjosti se ponavljajo drobni detajli snežinke, zaščitnega znaka znamke. Niso pozabili niti na vsakdanjo uporabnost, prtljažnika je za 326 litrov. Rajdni krog je 10,2 metra.
Glavno besedo v alpine A290 ima seveda pogon s podvozjem. Postavljen je na platformo AmpR Small, v togost vozila je vključena sama baterija. Težišče je namerno potisnjeno rahlo proti zadnjemu delu za več zabave, vse obese in vzmetenje so posebej prilagojeni zmogljivemu obnašanju med ovinki, pri pospeševanju in zaviranju.
Elektromotor, ki poganja prednja kolesa, ima dve ravni moči in sicer osnovni GT in GT Premium 130 kW (180 KM), pri bolj ekskluzivnih GT Performance in GTS pa 160 kW (220 KM) in do 300 Nm navora. V tem primeru z mesta do 100 km/h pospeši v 6,4 sekunde, sicer je sekundo počasnejši. Največja hitrost je omejena na 160 km/h. Ob volanu je posebni vzvod OV, okrajšava za 'overtake', oziroma prehitevanje. Voznik ga pritisne, ko želi imeti za nekaj sekund na razpolago maksimalnih 160 kW.
Baterija ima serijskih 52 kWh, kar zadostuje za okoli 380 kilometrov poti z enim polnjenjem. Toplotna črpalka je serijska, maksimalna polnilna moč baterije pa je 100 kW na enosmernem toku. Posebnost avta je, da ima že vgrajeni tehnologiji V2L in V2G, torej lahko baterija služi za napajanje zunanjih naprav ali združljivostjo z električnim omrežjem, kar bo v prihodnje omogočalo prihranke pri polnjenju doma.
Čeprav je A290 baterijski avto, pa so pri Alpine z natančno zasnovo in uporabo materialov uspeli obdržati skupno maso relativno nizko, pri 1.479 kilogramih.
Odvisno od izbire opreme se stopnjuje opremljenost A290, vsekakor pa pri Alpine niso pozabili na razne premijske dodatke, od zvoka do dodatnega udobja.
Cene za A290 še niso znane, lahko si le virtualno predstavljamo pribitek na klasičnega R5, ki bo v osnovi stal okoli 25 tisoč evrov. Prvi primerki A290 bodo na ceste zapeljali prihodnje leto, ko znamka praznuje 70. obletnico obstoja.
Alpine sicer napoveduje tudi električnega naslednika svojega trenutnega modela A110, tretji model znamke pa bo električni križanec.