Pred nekaj meseci je Daimlerjev projektni šef Markus Schäfer napovedal, da je prihodnost tradicionalnih karavanov negotova, saj predvsem družin ne zanimajo več nizki avtomobili, ampak bolj križanci. Pri Audiju se očitno s tem ne strinjajo, kar je njihov oblikovalec Philipp Römers poudaril z izjavo, da imajo pri Audiju dolgo izročilo zelo športnih in zelo čustvenih avantov. In to bodo nadaljevali, saj gre za popolno kombinacijo uporabnosti in dinamičnega športnega dizajna.
Karavan sledi limuzini
Audi A6 avant e-tron concept sledi študiji limuzine audi A6 e-tron concept, ki jo je Audi predstavil lani in se po njej tudi močno zgleduje. Tako kot limuzina je tudi avant zasnovan na električni platformi za premijska vozila PPE, ki jo Audi razvija v sodelovanju s Porschejem in jo bomo najprej videli na novih porscheju macanu EV in audiju Q6 e-tronu, ki naj bi na ceste zapeljala prihodnje leto.
Platforma združuje elemente platforme J1, na kateri slonita porsche taycan in audi e-tron GT, ter modularne električne platforme MEB, ki je osnova za večino trenutnih električnih avtomobilov Volkswagnove skupine. Pri Audiju zagotavljajo, da bo izpolnila to, kar obljubljajo oblikovne linije karoserije, torej kombinacijo dinamičnih voznih lastnosti in vsakdanje uporabnosti, predvsem ko gre za dolge vožnje.
700 kilometrov dosega
O pogonskih sklopih serijskega audija A6 avanta e-trona ni bilo veliko povedanega, bodo pa na voljo zmogljive dvomotorne kombinacije za štirikolesni in gospodarne enomotorne za zadnji pogon. Študijski avtomobil sicer razpolaga s sistemsko močjo 350 kilovatov in navorom 800 njutonmetrov, ki je dovolj za pospešek do 100 kilometrov na uro v manj kot štirih sekundah. Tudi snovna različica naj bi sicer 100 kilometrov na uro dosegla v manj kot sedmih sekundah. Za obvladanje te moči in mase so sicer poskrbeli s petvodilno prednjo in večvodilno zadnjo premo ter zračnim vzmetenjem s prilagodljivo močjo blaženja.
Baterija razpolaga s 100 kilovatnimi urami elektrike, ki je shranjena v bateriji na dnu avtomobila med obema premama in zadostuje za dobrih 700 kilometrov vožnje. Električni sistem bo deloval z napetostjo 800 voltov, ki bi omogočala moči polnjenja do 270 kilovatov. S takšno močjo bo za nadaljnjih 300 kilometrov vožnje dovolj le deset minut polnjenja, v manj kot 25 minutah pa se bo baterija napolnila s 5 na 80 odstotkov kapacitete.
Baterije ja novi avti hhhja če bi vedeli da ti ga na parkirišču sestavijo dokonca bi kar razmislil, pa tisto ki se neve kaj se v tovarni sestavlja je tudi boljše da ostane skrivnost.
Krawan pa lep? Potem je avtobus najlepši!
Ah, dajte no, kateri DKW je pa bil lep do sedaj? Mogoce kaksna kopija Panamere ali Tycona, to je pa tudi vse. Quatro(original) je bil fantasticen, tehnicno odlicen, ampak lep tudi ta ni bil!