Poleg težav z ID.3, te so predvsem softverske narave, se Volkswagen, tako kot vsi drugi proizvajalci avtomobilov, sooča tudi z zaostrenimi evropskimi okoljskimi merili. Ker jih brez električnega avtomobila ne bo mogel doseči, e-golf pa je poleg manjšega e-upa, ki tudi ni na voljo v neomejenih številkah, kot električni predstavnik spodnjega srednjega razreda glavni pogoj za to, ostaja do nadaljnjega v ponudbi.
Statistično gledano je bil e-golf v Sloveniji konec lanskega leta uspešnica. Kot nam je povedal bralec, ki je želel ostati neimenovan, so ljudje za električnega e-golfa konec leta stali v vrsti. Razprodan naj bi bil v enem dnevu. To dokazujejo tudi registracije, saj je bilo od 167 registriranih 100-odstotno električnih vozil v februarju kar 86 VW e-golfov.
Volkswagen e-golf naj bi se po prvotnih načrtih svojemu nasledniku ID.3 umaknil že poleti, a zaradi težav s softverom, verjetno pa tudi zaradi težav s korona virusom, e-golf ostaja vsaj še do začetka novembra. Zadnja naročila zanj naj bi Volkswagen sicer sprejemal do drugega oktobra.
www.MooXi.net - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks
A ta jajca se še kar proizvajajo?