V podjetju Rimac Automobili bo Porrit neposredno podrejen ustanovitelju in izvršnemu direktorju Mateju Rimcu, osredotočil pa se bo na prihodnje podjetje tega uglednega hrvaškega proizvajalce električnih vozil in tehnologije zanje, saj Rimac pri razvoju električnih pogonov sodeluje z vrsto velikih avtomobilskih proizvajalcev.
Pestra kariera
Porrit ima tudi sicer pestro kariero, ki se razteza skozi tri desetletja. Med drugim pa je nadzoroval tudi razvoj številnih športnih in električnih vozil. Med drugim je šestnajst let prebil tudi pri Aston Martinu, kjer je bil tudi glavni inženir pri proizvodnji hiperšportnika one-77 in superšportnika V12 vantage zagato.
Leta 2013 je postal podpredsednik za inženiring pri Tesla Motors, nazadnje pa je bil pri Applu vodja skupine za posebne projekte. Z avtomobili je povezan tudi v prostem času, saj konstruira in dirka z vintage dirkalniki.
Pri Rimcu pravijo, da bo z izkušnjami pri razvoju razkošnih superšportnikov v Aston Martinu in električnih avtomobilov pri Tesli, kjer so preoblikovali celotno avtomobilsko industrijo, in navdušenjem nad avtomobilskimi dirkami pravi član njihove ekipe.
Do 100 v manj kot dveh sekundah
Pri Rimcu dodajajo tudi, da je letošnje leto ključnega pomena za lansiranje njihovega novega električnega hiperšportnika z delovnim imenom C_two, saj izdelane prototipe preskušajo in razbijajo za pridobitev globalne homologacije. Naslednje leto naj bi začel tudi serijsko proizvodnjo, med katero bodo na Hrvaškem ročno izdelali 150 avtomobilov, za katre so vse komponente razvili in jih bodo tudi izdelovali na Hrvaškem.
Serijski rimac C_two bo predvidoma do 100 kilometrov na uro pospešil v manj kot dveh sekundah, pospeševanje pa se bo ustavilo šele pri 460 kilometrih na uro.
Snežinko, ja pa kva še mislš da je rimac tak bk da bo šou tok drag avto delat da bo batetija 5 sekund delala🤣🤣 jebo bo mater svima po spisku in tesli povrh
Pospeševanje verjamem, da bo pod 2 sekundi in vse tja do 460 km/h. Samo.... koliko časa? Minuto, dve, mogoče celo pet? Potem bo pa konec veselja za tisti dan, ker bo treba baterije filat...