Mitsubishi eclipse cross se z novo generacijo torej povsem odmika od svojega uspešnega konvencionalnega predhodnika. Ne le, ko gre za električni pogon, zaradi katerega se pravzaprav imenuje mitsubishi eclipse cross EV, ampak tudi po tem, da se je pridružil rastoči evropski družini avtomobilov, ki so narejeni na osnovi Renaultovih modelov, kakršni so colt, ASX in grandis.
Mitsubishi eclipse cross si mehaniko deli z renaultom scenicom E-tech, a se od njega razlikuje po značilno japonskih zunanjih oblikah. Izstopa predvsem "Dynamic Shield" prednji del s tankimi led žarometi, pod katerimi so zanimive dnevne luči, ter povsem zaprto masko, ki se zgleduje po novem outlanderju. Tudi na zadku v znamenju šesterokotnega motiva izstopajo predvsem luči s samosvojo grafiko in seveda Mitsubishijev logo.
Z boka se eclipse cross EV od francoskega sopotnika razlikuje predvsem po kromiranem elementu na stebričku D, bolj futuristični dizajn pa so dobila tudi 20-palčna kolesna platišča. Na boku se vidi tudi, da je eclipse cross EV povsem izgubil predhodnikov kupejevski videz. Z dolžino 4,47 metra je od njega tudi manjši, pridobil pa je medosno razdaljo, ki meri 2,785 metra. Širok je 1,86, visok pa 1,57 metra. Medosna razdalja se pozna predvsem v prostornosti potniškega prostora, prav tako pa tudi na velikosti prtljažnika, ki razpolaga s prostornino od 478 do 1.670 litrov.
Kabina je tudi povsem digitalizirana, z 12,3-palčnim sklopom instrumentne plošče in 12-palčnim pokončnim zaslonom infozabavnega sistema, ki ga poganja Google. Od francoskega sopotnika se eclipse cross EV razlikuje tudi po možnostih notranje opreme z led osvetlitvijo notranjosti, na voljo je tudi panoramska sončna streha z električno zatemnitvijo, za dober zvok pa skrbi zvočni sistem znamke Harman Kardon. Možne so tudi nadgradnje sistema na daljavo, za varnost pa skrbi do 20 asistenčnih sistemov, med katerimi so tudi 360-stopinjska kamera in sistem za polavtonomno vožnjo MI-Pilot.
Za tehnično podporo mitsubuishija eclipse cross EV skrbi električna platforma za srednje velika vozila CMF-EV, pri kateri za pogon skrbi elektromotor z močjo 160 kilovatov in navorom 300 njutonmetrov, ki poganja prednji kolesi in zagotavlja pospeške v 8,4 sekunde do 100 kilometrov na uro.
Ob lansiranju bo na voljo baterija s kapaciteto 87 kilovatnih ur, ki bo zagotavljala doseg do 600 kilometrov. Prihodnje leto bo na voljo tudi baterija z manjšo kapaciteto. Na priključkih z izmeničnim tokom bo možno polnjenje z močjo do 22 kilovatov, na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom pa bo moč polnjenja segala do 150 kilovatov.