Spomnimo, da je doslej poleg bencinskega in dveh različic dizelskega motorja bil na voljo tudi zmogljiv priključno hibridni pogonski sklop z močjo 221 kilovatov (300 'konjev'), električnim dosegom 58 kilometrov v skladu s ciklusom WLTP in štirikolesnim pogonom. Zdaj je DS7 crossback dobil še različico z zgolj sprednji priključno hibridnim pogonom.
DS7 crossback E-tense 225, kot se bo imenoval novinec, ima priključno hibridni pogonski sklop, ki ga sestavljata bencinski motor z močjo 135 kilovatov in navorom 300 njutonmetrov in 82-kilovatni elektromotor, ki v enačbo doda navor 320 njutonmetrov in je vgrajen v ohišje 8-stopenjskega samodejnega menjalnika. Po zapletenem računanju to nanese hibridni pogonski sklop s sistemskima močjo 168 kilovatov in navorom 360 njutonmetrov.
Električno do 135 km/h
Ko spelje, avtomobil uporabi le električni pogon in lahko električno vozi do hitrosti 135 kilometrov na uro, voznik pa se lahko potem odloči za hibridni način, ki optimizira uporabo energije, ali športni način, pri katerem sistem izkoristi vso moč obeh motorjev.
Elektrika je shranjena v bateriji s kapaciteto 13,2 kilovatne ure, ki zagotavlja do 55 kilometrov električnega dosega (oziroma 72 v »počasnem režimu«), merjeno v skladu s protokolom WLTP. Polnjenje baterije je sicer možno tudi med vožnjo, tako z rekuperacijo zavorne energije kot tudi s shranjevanjem odvečne energije motorja na notranje zgorevanje, obstaja pa tudi način E-save, s katerim voznik omeji porabo električne energije, da mu je ostane dovolj za električno vožnjo zadnjih dvajset kilometrov v urbani okolici njegovega doma.
Tako kot drugi priključno hibridni avtomobili iz skupine PSA, je tudi DS7 crossback E-tense 225 opremljen s kablom za šuko vtičnico in zidni polnilnik z močjo 7,4 kilovata za hitrejše polnjenje, s katerim se baterija napolni v dobri uri in tričetrt.