Z dolžino 4,93 in širino 1,85 metra in z velikimi kolesi s premerom 690 milimetrov, ima DS9 precej močan nastop, po zaslugi nove verzije modularne platforme EMP2 s podaljšano medosno razdaljo pa je tudi precej prostoren, predvsem na zadnji klopi, kjer bodo morda celo pogosteje kot spredaj sedeli njegovi lastniki. Dobrih dvajset centimetrov dolžinskega prirastka je sicer edino, kar ga dimenzijsko zares loči od peugeota 508.
Klasična limuzina
Seveda pa ga ločita tudi oblika in karoserijska zasnova, saj gre za klasično limuzino z elegantno silhueto in precej strmo postavljeno zadnjo šipo. DS 9 nadaljuje oblikovno zasnovo znamke DS Automobiles. Spredaj izstopajo z »DS-ova krilca« in ekspresivna maska s tridimenzionalnim diamantnim učinkom, na pokrovu motorja pa je tudi sablja »Clous de Paris«, oblikovni poudarek, ki so ga tokrat prvič uporabili na zunanjosti avtomobila. Določene oblike spominjajo tudi na originalni citroen DS iz leta 1955.
Neprekinjenost karoserijskih linij sicer zagotavlja črta, ki od prednje maske poteka preko motornega pokrova, vetrobranskega stekla, strehe in roba prtljažnih vrat, prav tako pa so značajsko črto speljali tudi preko sicer gladkih bočnih površin med prednjimi in zadnjimi lučmi. Zadku dajejo poudarek predvsem izrazite zadnje luči.
Kot se za znamko DS Automobiles spodobi, bo prostorna notranjost urejena zelo razkošno, obljubljajo tudi veliko udobja in praktičnosti, za personalizacijo pa bodo poskrbeli s temami, ki, kot pravijo, spominjajo na pariške četrti. Nabor infozabavnih in pripomočkov za pomoč voznikov o seveda obsežen, izstopa pa predvsem sistem DS active scan suspension, ki s pomočjo kamere in drugih tipal prilagaja vzmetenje in omogoča zares udobno vožnjo.
Priključni hibrid
Za pogon bo skrbel bencinski priključno hibridni pogonski sklop E-tense s sistemsko močjo 165 kilovatov, ki ga že poznamo iz nekaterih drugih modelov skupine PSA in bo s pomočjo baterije s kapaciteto 11,9 kilovatne ure omogočal električni doseg med 40 in 50 kilometri.
Elektromotor sicer razvija moč 80 kilovatov in navor 320 njutonmetrov in omogoča električno vožnjo do hitrosti 135 kilometrov na uro, kar pomeni, da lahko s polno baterijo ob upoštevanju omejitev hitrosti lahko večino voženj na delo opravite električno. Na voljo bo več režimov vožnje, ki se bodo prilagajali trenutnemu razpoloženju voznika.
Pozneje prideta še dva močnejša pogonska sklopa, na voljo pa bo tudi 165 kilovatni turbobencinski motor.