Peugeot tudi z modelom 208 nadaljuje z vpadljivim dizajnim in nekaterimi preverjenimi rešitvami, ko so jih predstavili v večjih križancih in modelu 508. Poleg svoje inovativne oblikovne zasnove uvaja tudi novosti z novo generacijo voznikovega mesta i-Cockpit© s 3D instrumentno ploščo v višini oči in tudi z naborom sistemov za pomoč, ki izhajajo iz višjih segmentov.
Novinec je zasnovan na najnovejši generaciji konstrukcijske osnove skupine PSA, skupni modularni konstrukcijski osnovi (Common Modular Platform, s kratico CMP). Nova konstrukcijska osnova, ki je namenjena posebej za segmenta B in C, dopolnjuje platformo EMP2 (Efficient Modular Plateform).
Novi peugeot 208 je nastal po navdihu konceptnega vozila fracat. Pridobil je i-Cockpit® nove generacije, ki je zaščitni znak francoskega proizvajalca vozil. i-Cockpit® 3D informacije prikazujejo na dveh nivojih, s katerih jih lahko odčitavamo. Pred digitalnim zaslonom v višini oči se informacije projicirajo v obliki holograma. Prikaz je dinamičen, saj se podatki približujejo voznikovemu vidnemu polju glede na stopnjo pomembnosti ali kritičnosti, s čimer se odzivnost skrajša za približno pol sekunde. Na sredinskem delu, tik nad klavirskimi tipkami, je umeščen zaslon na dotik, ki je lahko glede na nivo opreme in izbrane opcije 5-, 7- ali 10-palčni.
Kot pove že njeno ime, se konstrukcijska osnova CMP prilagaja raznim dimenzijam in tipom motorjev. Primerna je za razne vrste pogona, tako da se bodo bodoči kupci lahko sami odločili za vrsto pogona: notranje zgorevanje (bencin/dizel) ali električni pogon. Nova konstrukcijska osnova je pomagala omejiti emisije CO2 novega na več načino. V primerjavi s prehodnikom je lažji za 30 kilogramov, veliko dela je bilo opravljenega v vetrovniku na izboljšanju aerodinamičnega koičnika (izravnano dno karoserije in krmiljene odprtine za dovod zraka), znižan je kotalni upor (pnevmatike kategorije A in zmanjšano trenje mehanskih delov prem), narejena je bila optimizacija pogonskih sklopov (izboljšan izkoristek pri zgorevanju, manjša prostornina motorjev, zmanjšano trenje mehanskih delov, podaljšani prenosi in uvedba sistema Stop & Start v vse izvedenke). Hkrati nova arhitektura omogoča več udobja in varnosti.
Pri Peugeotu so razkril itudi več podatkov v povezavi z električni e-208: e-motion. Gre za 100 % električni pogon, ki bo na voljo od lansiranja dalje: motor z močjo 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora (razpoložljivega od 0 km/h dalje), posebnost pa je tudi animacija na osrednjem zaslonu (prikaz delovanja pogonskega sklopa v realnem času).
Z novim sistemom Drive Assist odpira pot pol avtonomni vožnji. Prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go pri samodejnem menjalniku EAT8 (ali Automatic Cruise Control Stop & Go) z nastavljivo referenčno vrednostjo razdalje med vozili. Med vožnjo v koloni se vozilo samodejno ponovno zažene, če se je zaustavilo za manj kot 3 sekunde. V nasprotnem primeru pa ja možno funkcijo ponovno sprožiti z enim samim pritiskom na pedal za plin ali na skrajni del obvolanske ročice. Funkcija je na voljo od 0 km/h dalje. Pri tempomatu s funkcijo 30 km/h, ki je na voljo za ročni menjalnik, se regulator začasno izklopi po zaviranju, ki je povzročilo upočasnitev pod 30 km/h, zato mora voznik prevzeti nadzor nad volanom, pritisniti pedal sklopke in zavirati vse do zaustavitve vozila.
Električni 208 ponuja tri režime vožnje: eko, normalni in športni, kjer lahko računamo na večjo moč in najvišji navor (0 do 100 km/h v 8,1 sek.) Na voljo sta tudi dva načina zaviranja, dostopna prek prestavne ročice in vsak s svojim načinom regeneriranja akumulatorja: zmerni način, ki nudi občutke podobne kot pri zaviranju z motorjem z notranjim izgorevanjem, oziroma ilovitejši način za nadzorovano upočasnitev prek pedala za plin.
208 bo na voljo tudi z motorji z notranjim zgorevanjem zadnje generacije, ki ustrezajo zahtevam emisijskega standarda Euro 6.d za bencinske motorje in Euro 6.d-temp za dizelske motorje. Motorja PureTech 100 in 130 bosta na voljo z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8. Med bencinskimi motorji je na voljo trivaljni motor s prostornino 1,2 l: (75 KM, 100 kM in 130 KM), med dizelskimi motorji je na voljo štirivaljni motor s prostornino 1,5 l s 100 KM.
Drugi asistenčni sistemi
pomoč pri zadržanju na voznem pasu z možnostjo izbire položaja na voznem pasu s strani voznika (v povezavi s prilagodljivim tempomatom Stop & Go)
Full Park Assist s funkcijo za varovanje zunanjih površin Flankguard (pri samodejnem menjalniku EAT8). V tem primeru sistem za uvoz in izvoz iz parkirnega mesta samodejno krmili volan, pedal za plin in zavoro.
samodejno zaviranje v sili zadnje generacije (zaznava pešce in kolesarje, podnevi in ponoči, do hitrosti 5 km/h) in opozorilnik na nevarnost naleta,
aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu (ali prekoračitev talne črte) s popravkom smeri vožnje od 65 km/h daljeopozorilnik na voznikovo nepozornost ocenjuje stanje voznikove pozornosti na daljših vožnjah in pri hitrosti višji od 65 km/h, in sicer z analiziranjem mikro premikov volana
samodejni preklop dolgih luči
prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti in priporočeno hitrost
razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov (Stop, enosmerna cesta)
aktivni sistem za nadzor mrtvega kota (s popravkom smeri vožnje). Funkcija je na voljo od 12 km/h dalje.
Najbogatejši izvedenki GT Line in GT se ponašata s prepoznavnimi stilskimi atributi: žarometi Full LED s svetlobno signaturo v obliki treh levjih krempljev,
Želite najti žensko za eno noč? Dobrodošli v == >> www.3xDate.top