Peugeot je na slovenske ceste pripeljal novo generacijo limuzinskega modela 508, petvratnega, kar zvišuje uporabnost.
Podobno kot tekmeci, Volkswagen s passatom in arteonom, je petvratna limuzina 508 dizajnersko izrazito dodelana, tako na zunaj kot znotraj. S tem so oblikovalci vrgli rokavico popularnim SUV vozilom, ki so magnet za kupce.
Oblikovalci, ki so poskrbeli za zunanji dizajn, so navdih iskali v konceptnih vozilih instinct in exalt, ki sta v preteklih letih najavila, da bo novi 508 oblikovno drzen kot še nikoli. Novinec "fastback" z uporabnimi petimi vrati (brez okvirjev) v dolžino meri 4,75 metra, v širino 1,84 metra in v višino 1,4 metra – najmanj med vsemi limuzinami v D razredu. Zaradi tega so morali potegniti tudi nekaj inovativnih potez pri umestitvi strešnega okna. Prostornina prtljažnika je 487 litrov (pri prejšnji generaciji 473 litrov), z deljivo zadnjo klopjo v razmerju (1/3, 2/3) se prostornina poveča na 1537 litrov. Koeficient zračnega upora je le 0,26.
Avtomobil je zasnovan na najnovejši PSA EMP2 platformi, ki je omogočila, da je novi 508 v primerjavi z modelom, ki se poslavlja, za 70 kilogramov lažji. Hkrati je bolj prostoren, pri Peugeotu pa so vanj vgradili na otip in pogled kakovostne in lepe materiale (krom, aluminij, usnje, les), ki obetajo tudi več udobja. V notranjosti je opazen i-cockpit najnovejše generacije z 12-3-palčnimi digitalnimi merilniki in 10-palčnim zaslonom na dotik ter ambientalno osvetlitvijo.
Opcijsko je na voljo strešno okno, ki so ga morali zaradi nizke strehe prilagoditi. Inovativno se odpira nad streho, vožnja z odprtim strešnim oknom pa je možna do hitrosti 90 km/h. Kot zanimivost, notranje vzvratno ogledalo je brez okvirja.
Poudarek je na uporabnosti. Prisluhnili so kritikam novinarjev in kupcev in v potovalni kabini ponudili številne odlagalne površine. Skupaj jih je kar 32 litrov, tudi v konzoli med prednjima sedežema je dovolj prostora za dve mlajši plastenki, v predalu pa za denarnico in še različne druge drobnarije. Možno je tudi brezžično polniti telefon.
Peugeot je v novi 508 vgradil številne najnovejše asistenčne sisteme, od polnih led žarometov (serijski pri najvišjih dveh stopnjah opreme), samodejnega zaviranja v sili (del serijske opreme), prepoznavanja prometnih znakov (z razširjenim naborom kot je prepoznavanje enosmernih ulic in opozarjanje na to), sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, parkirni asistent s kamero, ki pokriva področje 360 stopinj okoli vozila, imel bo tudi sistem za nočno vožnjo "nightvision," kar je novost v razredu prenesena iz premium avtomobilov in deluje s pomočjo infrardeče kamere. S tem v temi in slabši vidljivosti prepoznava pešce, kolesarje, živali. Stane dodatnih 1.200 evrov.
Aktivni tempomat samodejno uravnava oddaljenost do vozila spredaj, vozilo pa v koloni povsem zaustavi in ko se promet sprosti spet samodejno spelje z mesta. Deluje v kombinaciji s samodejnim menjalnikom in sicer od 0 do 180 km/h. Nova 508-ca ponuja tudi pomoč pri vožnji znotraj voznega pasu, kar pomeni, da vozilo sledi ovinkom.
Omisliti si je možno tudi aktivno vzmetenje (GT in GT line oprema). Izbirati je možno med tremi načini vožnje (Normal, Eco, Sport). Pri načinu Sport se amortizerji utrdijo, v funkciji comfort pa zmehčajo.
V ponudbi motorjev bodo bencinski PureTech in dizelski BlueHDi prisilno polnjeni motorji z razponom moči od 97 kilovatov (130 KM) do 168 kilovatov moči (225 KM). Le osnovni dizelski motor je kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, vsi ostali prihajajo v kombinaciji z novim samodejnim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Konec leta bo na voljo tudi priključni hibrid, ki bo kombiniral bencinski in električni motor, sredi leta, predvidoma junija pa petvratni limuzini sledi še karavanski 508 SW.
Za bencinski motor s 133 kilovatov moči (180 KM) in osemstopenjskim samodejnim menjalnikom se cene začnejo pri 28.400 evrih, za dizelski 1,5-litrski motor z ročnim menjalnikom pa pri 25.900 evrih, s samodejnim menjalnikom pa 2.000 evrov več.
dizlom se otpovejte ker so smrduharji hibrid je zakon