Nova generacija peugeot 2008 nadaljuje tam, kjer je končal predhodnik. Oziroma je stopil konkreten korak naprej, saj deluje precej bolj odrasel oziroma specificiran križanec od predhodnika.
To se izraža tudi v številkah, saj je za 14 centimetrov daljši od predhodnika in je že po videzu pravzaprav pomanjšana kopija od 15 centimetrov daljše uspešnice 3008, kar je samo po sebi zelo dobro, če pogledamo, koliko 3008-ic je na slovenskih cestah. Spredaj pa je povzel tudi oblikovne elemente novega 508 z dolgimi LED "čekani" in smo jih spoznali tudi že na kompaktni mestni kombilimuzini 208. Žarometi serijsko svetijo v beli LED svetlobi.
Najbolj opazni na zunaj so visok pokrov motorja, poudarjene obrobe kolotekov značilne za križance, velika kolesa, poseben dizajn boka s črno streho in črnimi vzdolžnimi nosilci …
2008 je sicer postavljen na enako platformo kot 208, ki je namenjena zniževanja CO2, vgradnji tehnologij, kot jih ima najbolj premijski peugeot 508 (2008 ima tako kot 508 11 asistenčnih sistemov ADAS, vse razen infrardeče kamere), nova platforma pa je tudi omogočila, da so v križanca integrirali tri različne pogone – poleg bencinskega in dizelskega tudi električnega, pri čemer so lahko električni različici baterije vgradili v dno in ni po prostornosti potovalne kabine ali prtljažnega prostora prav nič drugačen kot »fosilna« brata.
2008 je modelu 3008 in še bolj 208 podoben tudi znotraj, kar prinaša s seboj posodobljeni i-cockpit s tridimenzionalnimi digitalnimi merilniki (serijsko od tretjega od skupno štirih nivojev opreme dalje), malim volanom in velikim sredinskim zaslonom, ki je v osnovi 7-palčni, kupci pa si lahko omislijo tudi 10-palčnega v visoki ločljivosti. Za boljše počutje so pri opremah GT in GT line dodali 8 barv ambientalne osvetlitve. Opcijsko je na voljo strešno okno, ki je elektrificirano, zastor se pomika ročno, za boljši zvok lahko poskrbi Focalovo ozvočenje.
14 dodatnih centimetrov in skoraj za sedem centimetrov raztegnjeno medosje, več pa ga je tudi v širino za tri centimetre v primerjavi s predhodnikom se najbolj pozna pri sedenju na zadnji klopi, kjer pri Peugeotu trdijo, da ni bistveno slabše kot v 3008 in prtljažniku, ki je povečan za deset litrov na 434 litrov pri vseh različicah. Ob podiranju zadnje klopi lahko nastane za največ 1467 litrov prostora, posebnost prtljažnega dela je, da ima dvonivojsko dno.
Poganjale ga bodo tri izpeljanke 1,2-litrskega bencinskega trivaljnika (74-, 96-, in 113 kilovatov moči oziroma 100-, 130- in 150 KM), pri katerih bo ob ročnem šeststopenjskem menjalniku opcija tudi osemstopenjski samodejni menjalnik (doplačilo 1.300 evrov). Na razpolago je še 1,5-litrski dizel v različici s 75 (100 KM) in 96 kilovatov moči (130 KM). 4x4 različic še vedno ne bo, ostaja pa opcija funkcije Grip Control za povečano občutljivost pogona na slabšem terenu.
Po podatkih o prvi registraciji med fizičnimi kupci je razred B SUV vozil, kamor spada 2008, lani prvič prehitel segment kompaktnih kombilimuzin razreda B (208) in C (308). Povprečna starost kupca B SUV vozila je 57 let, največ kupcev je starih med 50 in 70 let, kar pomeni, da tovrstna vozila po pravilu pri nas kupujejo starejši kupci kot druge tipe vozil. Ciljna skupina za 2008 so tudi na račun večje kabine in prtljažnika tudi družine in mladi pari oziroma aktivni posamezniki. Zanimiv je podatek, da je bilo pri nas v tem razredu, predvsem po zaslugi električne hyundai kone, registriranih nadpovprečno število električnih vozil. Pri Peugeotu se nadejajo, da bodo letos prodali 50 električnih e-2008.
Opremski paketi so štirje s tipičnimi poimenovanji: active, allure, GT line in GT. e-2008 je povsem električni model s 100 kW moči, ki jih reduktor prenaša na prednji kolesi in dosegom do 320 kilometrov po standardu WLTP. Na klasični domači polnilnici bo popolnoma izpraznjen električni 2008 napolnjen v do osmih urah, podpira pa tudi polnjenje na super hitrih 100 kW polnilnicah.
Garancija na električni sklop je osem let ali 160.000 km. Ob naročilu vozila kupec v ceni vozila dobi električno polnilnico in montažo polnilnico ter svetovanje in pregled domače napeljave pred namestitvijo.
Cene po ceniku se za bencinski 2008 začnejo pri 17.865 evrih, za dizel je treba odšteti najmanj 19.365 evrov. V primeru nakupa s financiranjem so nakupne cene še nekoliko nižje.
Cene za električni 2008 bodo znane predvidoma do konca februarja oziroma na začetku meseca marca.
Me zanima koliko penzionistov yi lahko kupi tak avto z 537 evri penzije...
Zanimivo bi bilo vedeti, koliko so avti v zadnjih leti zaradi pretiravanja pri velikosti prednje maske zgubili na aerodinamičnosti. Tehnologija bolj natančne izdelave sicer omogoča, da se nekaj pridobi zaradi boljših spojev. Po drugi strani pa maske, kot da bi… ...prikaži več zadaj ždel V8 in ne trivaljni turbo mlinček.
www.Badoo.red - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks