Volkswagen se pripravlja, da na ceste poleti tudi dejansko zapelje njegov prvi pravi električni avtomobil volkswagen ID.3, v času odpovedanega avtomobilskega salona pa so predstavili tudi skoraj dokončanega križanca ID.4. A pri obeh modelih gre za razmeroma velika in draga avtomobila, kar velja tudi za avtomobile, ki jih pripravljajo druge znamke iz Volkswagnove skupine.
To naj bi spremenila nova generacija električnih avtomobilov, ki jih bodo zasnovali na povsem novi električni arhitekturi. Prvi naj bi v prodajne salone zapeljal že leta 2023. Volkswagnov vrhovni šef Herbert Diess je za nemški časopis Manager Magazin povedal, da bi radi z novo arhitekturo dosegli, da bi postali dosegljivi in kljub temu dobičkonosni tudi majhni električni avtomobili.
Majhni električni avtomobili naj bi se namreč po zaslugi nove arhitekture cenovno približali njihovim tekmecem z motorji na notranje zgorevanje. Z njimi bodo nagovarjali predvsem voznike, ki danes kupujejo avtomobile, kakršna sta volkswagna polo in up. Nizke cene bodo sicer konstruktorji dosegli predvsem z lahko gradnjo, omejenim dosegom in ponudbo platforme drugim znamkam, s čimer bodo povečali njen ekonomski izkoristek.
Tote datume pa skoz prestaljajo. 2010 leta so pisali da bo 2015 leta že vse elektrificirano, pa so datum prestavli na 2020 leto. Sedaj bluzijo s 2023 letom in do konca leta bo datum popolne elektrifikacije prestavljen na 2030. hahaha
Če bi VW mislil resno bi do tedaj še 3 leta prodajal posodobljene E up in Škodo citygo z dobrih 30 kWh baterijo, ki so se pred novim letom dobili za 12t eur in golfa s slabih 40 kWh baterijo za 20t eur