Negotovost glede baterij zadeva tako nove kot tudi rabljene avtomobile. Da bi proizvajalci nagovorili to težavo, se vse bolj zanašajo na baterijske certifikate in jamstva, ki jih serijsko vključujejo tudi na rabljene avtomobile njihovih znamk.
Geelyjeva znamka Polestar je pred nedavnim za model polestar 2 uvedla baterijski certifikat. V okviru svoje prodajne mreže namreč kupcem ponuja tudi rabljene primerke. Certifikat kupcem zagotavlja pregledno poročilo, kakšen delež baterije je še uporaben. S testom baterije preverijo več kot 100 točk in tudi na rabljene avtomobile dajo jamstvo.
Testi baterij
Polestar pri tem sledi drugim proizvajalcem električnih vozil, ki so v ponudbo rabljenih električnih vozil že vključili teste in diagnostiko baterij. Strokovnjak iz nemškega združenja avtomobilske industrije ZDK Marcus Weller pravi, da stanje baterij postaja pomemben element in različne znamke že vključujejo svoje teste, vendar pa še ni prišlo do izčrpne standardizacije postopkov za celotno panogo.
Kupci sicer rabljene električne avtomobile še vedno sprejemajo z veliko dvomi. Poročilo E-Barometer, ki ga objavlja nemška zavarovalnica HUK-Coburg, kaže, da 60 odstotkov anketirancev bolj skrbi nakup rabljenega električnega vozila kot rabljenega vozila z motorjem z notranjim zgorevanjem. Pri tem ne igra nobene vloge dejstvo, da so avtomobili z motorji z notranjim zgorevanjem tehnično bolj kompleksni od električnih.
Jamstvena nalepka
Na dvome kupcev so se odzvali tudi pri nemškem združenju neodvisnih prodajalcev vozil BVfK, kjer so oblikovali jamstveno nalepko "Turbo za rabljena električna vozila". Pri združenju sicer pravijo,, da posebna jamstva na rabljena električna vozila trenutno niso nujna, saj večina proizvajalcev na baterije zagotavlja šest- do osemletno jamstvo. Vsekakor pa bo neke vrste jamstvo nujno v prihodnosti, ko bodo električna vozila postala starejša, zaključi Weller.