Pri Renaultu bodo očitno opravili z dolgočasnimi prevozniki blaga, opreme in ljudi, ki so si podobni kot jajce jajcu. Vsaj na videz bodo namreč novi kombiji, močno izstopali iz povprečja. Renault je potrdil, da bodo na ceste zapeljali v začetku prihodnjega leta.

Trije novi modeli, ki bodo imeli Renaultova tradicionalna imena estafette, goelette in trafic in jih bodo izdelovali v francoski tovarni v Sandouvillu, bodo prava električna baterijska vozila s futurističnim zunanjim videzom. Izšli bodo iz kooperacije Flexis, ki jo je Renault v začetku lanskega leta sklenil s proizvajalcem tovornjakov Volvo Group in logističnim podjetjem CMA-CGM-Group.
Skupna platforma
Partnerji pričakujejo, da se bo trg električnih lahkih gospodarskih vozil do leta 2030 potrojil. Tako Renault kot Volvo imata že veliko izkušenj z baterijskimi električnimi gospodarskimi vozili, povečuj pa se tudi povpraševanje po njih, čeprav so še vedno občutno dražja od dizelskih. Renault Trucks je sicer že leta del Volvove skupine, pri kateri že več let prodajajo in servisirajo tudi renaulta master in trafic.

Velik korak pri razvoju novih vozil je bila odločitev naveze Flexis, da jih postavijo na skupno novo "skateboard" platformo, ki bo uporabljala softversko definirano arhitekturo (SDV). Ta bo omogočala veliko hitrejšo in cenejšo izdelavo novih modelov in njihovih različic z več možnosti upoštevanja naročnikovih želja kot doslej. Vsem bo skupna tudi uporaba 800-voltne tehnologije, ki bo omogočala zelo hitro polnjenje baterij.
Trije avti za različne namene
Osrednji model trojice bo novi renault trafic, ki so jih v treh generacijah od leta 1980 doslej izdelali več kot 2,5 milijona. Zanj bo značilna enoprostorska zasnova s kratkimi previsi, ki bo pripomogla k veliki nakladalni prostornini. Visok bo le 1,9 metra, zato bo lahko zapeljal tudi v javne garaže, obračalni krog p bo manjši kot pri renaultu cliu.

Renault estafette bo precej večji, obuja pa ime lahkega gospodarskega vozila, ki ga je Renault izdeloval med letoma 1959 in 1980. Dolg bo 5,27 metra, visok pa kar 2,6 metra, s čimer bodo pri Renaultu malce nadomestili razmeroma majhno širino 1,92 metra, ki mu bo olajšala vožnjo v središčih mest.
Tudi renault goelette obuja ime avtomobila, ki ga je Renault izdeloval med letoma 1956 in 1959. Njegova prednost bo predvsem fleksibilnost, saj ga bo mogoče naročiti kot šasijo za nadgradnje, panelni kombi ali prekucnik. Možne pa bodo tudi številne konverzije.

Pri Renaultu zgleda da prav tekmujejo ko bo dizajniral najgrši model vozila. Grozljivka. 😱
Najgrši avto vseh časov je Fiat Multipla. In tukaj je Renault uspel z novim dizajnom narediti tri multiple v različnih velikosti. Bravo!!!