Iz evropskega predstavništva Tesle so sporočili, da so začeli na tukajšnjih trgih, vključno s slovenskim, prodajati vstopni model Y. V primerjavi z doslej najcenejšo različico družinskega petsedežnega križanca long range, ki pri nas stane 66.990 evrov, ima novinec samo en elektromotor, ki poganja zadnji par koles. Manjša je tudi baterija, vseeno pa obljublja doseg do 455 kilometrov z enim polnjenjem po WLTP.
To je okoli 80 kilometrov manj od long range, a še vedno več od večine konkurentov. Pospešek vstopnega Y je 6,9 sekunde oziroma slabi dve sekundi počasneje do 100 km/h, najvišja hitrost pa je tako kot pri long range različici 217 km/h.
Ob tem pa je v ceno vključena razmeroma zelo bogata serijska oprema, ki vključuje asistenčne sisteme za nivo 2 polsamodejne vožnje, ogrevani so prednji in zadnji sedeži ter volan, dodan je premijski zvok s 13 zvočniki ... Seveda je tako kot ostale tesle polno povezljiv z različnimi oblačnimi storitvami in telefonom, na listi doplačil je možnost naprednejšega sistema asistenčnih sistemov, vlečne kljuke (do 1.600 kg) in podobno. Vstopna platišča merijo 19 palcev, avto pa ne bo izdelan v Berlinu, temveč v kitajskem Šanghaju, kjer proizvodnja tega modela traja že skoraj od začetka.
Cena za model Y RWD v Sloveniji je postavljena na 55.990 evrov. To pomeni, da je pod zgornjo mejo Ekosklada, zato lahko kupec zanjo pridobi tudi subvencijo za nakup električnega vozila v višini 4.500 evrov. To pa ceno spusti na 51.490 evrov. Glede čakalne dobe obljubljajo dobavo v roku do šestih mesecev.
Kogaaaa? 56.000 za ta jajca??? do konc življenja ne pokurim tolko nafte pa če se furam non štop.
Naj si elektriko za v avtomobile nekam vtaknejo. Za mene pride v poštev samo klasično gorivo ali eventuelno mogoče plin. Ostalega se izogibam kot črne kuge.
Še vedno 30000 preveč za tako jajco.