Rusi so se sicer lani z veliko optimizma lotili obnove nekdanje moskovske znamke, v kar so bili prisiljeni po umiku Renaulta zaradi sankcij, Vendar stvari ne potekajo tako, kot so si zamislili. Ruski vozniki namreč niso navdušeni nad moskvičem 3, rusko inkarnacijo kitajskega križanca JAC JS4.
Zadnje prodajne statistike, ki jih je za junij objavila ruska agencija Avtostat, namreč kažejo, da so od novembrskega začetka proizvodnje prodali le okrog 4.000 vozil. To je daleč od predvidenih 50.000 vozil na leto.
Moskviču je poskušala pomagati celo Putinov administracija, ki je javnim agencijam prepovedala kupovati tuje avtomobile in jih prisilila k nakupu domačih. Vendar pa to ne velja za fizične kupce, ki se moskviču 3 izogibajo in imajo za to očitno tudi tehtne razloge.
Statistik o okvarah moskvičev Rusi sicer ne objavljajo, so pa slabe novice o njem prišle s Kitajske. Kitajska agencija za regulacijo avtomobilskega trga China Vehicle Quality Network je namreč objavila podatke o kakovosti moskviča 3. Pravzaprav ne moskviča 3, ampak njegovega kitajskega originala JAC JS4, ki ga prodajajo tudi pod imenom sehol X4.
Na osnovi ocen kitajskih lastnikov je namreč ta avtomobil z 207 negativnimi točkami za zanesljivost končal skoraj na dnu kitajskih lestvic. Boljši je bil le od dveh tekmecev. Za zmagovalcem razvrstitve, kitajskim SUV-jem GAC trumpchi CS3, ki, mimogrede, stane 12.570 evrov, je zaostal za 63 točk, kar gotovo ni dobra novica za uspeh ruske avanture s kitajskimi električnimi avtomobili.
Imam pa že 10x raje Moskviča kot pa Dacio, ki je že bolj kot kotlovnica. Ne samo drvarnica. :)
Naj Rusi imajo, kar so si izbrali.
Ah, drvarnica je super ... če voziš drva.