Gre za kompaktnega sorodnika modelov audi Q4 e-tron sportback in škode enyaq coupe iV. ID.5 ohranja veliko istih okrasnih dodatkov, kot jih ima ID.4, dodaja pa športno nagnjeno strešno linijo. Razlika v profilu ni tako dramatična, da bi bila načeta funkcionalnost in udobje sedenja na zadnjih sedežih ali pa prevažanje prtljage v zadku.
Za dodatno razlikovanje od ID.4 je ID.5 le dobil delček lastne identitete v obliki nekaterih edinstvenih lastnosti. Glede na to, da gre za dinamično oblikovano vozilo se na primer poševna strešna linija preliva v funkcionalen zadnji spojler.
V notranjosti je vse skoraj identično kot ID.4, vključno s poudarki na sklopu merilnikov, volana, barvnih možnosti. Kljub nagnjeni strehi prtljažnik meri (549 litrov), s podrtimi zadnjimi sedeži pa 1561 litrov.
Štirikolesni pogon že na začetku
Že od začetka bo kupcem na voljo zmogljivejša različica GTX, ki prinaša dvojni elektro motor in štirikolesni pogon. Pričakovano je ID.5 opremljen z vso najnovejšo tehnologijo znamke Volkswagen. Na primer head-up zaslon z razširjeno resničnostjo, pomočniki za voznika, kot sta prilagodljivi tempomat in pomoč pri ohranjanju voznega pasu, ter posodobitve po zraku, ki zagotavljajo, da bo avto tudi po letih uporabe sodoben.
Volkswagen je posebno pozornost namenil osvetlitvi. Na zunaj se to kaže kot animacija v obliki dobrodošlice, v notranjosti pa v obliki ambientalne osvetlitve strešne armaturne plošče, vrat in prostora za noge. Potem je tu t. i. ID.Light - LED trak polne širine na armaturni plošči, ki s skrbno izbranimi svetlobnimi signali vozniku pomembne informacije sporoča na način, da ne odvrača pogleda s ceste, lahko pa se na ukaze odzove z glasovnim ukazom, ki se začne na »Hello ID«.
Vse ostalo je enako kot pri ID.4, tako motorna izbira, kot velikost baterije in načini polnjenja.
Cene in datuma začetka prodaje še ni povsem znan, pričakuje se, da bo v Evropi na voljo v prvem četrtletju leta 2022.