Audi je proizvodnjo športnega quattra ustavil leta 1991. Po skoraj treh desetletjih je na vidiku njegov serijski naslednik. Novega quattra naj bi proizvedli v 500 primerkih, proizvodnjo pa naj bi prepustili podjetju Italdesign, ki je že nekaj mesecev v lasti Volkswagna. Po podatkih, ki prihajajo iz Audijeve quattro Gmbh divizije, cena serijskega primerka ne bi smela preseči številke 100 tisoč.
Kot osnova za predstavljeni koncept je služil kupe RS5, le da je quattro concept krajši, lažji in nižji, hkrati pa se je znebil zadnjih sedežev. V dolžino meri 428 centimetrov, širok je 186 centimetrov, visok 133 centimetrov, medosna razdalja je 250 centimetrov.
V paketu so 20-palčna aluminijasta platišča (pnevmatike 275/30), agresivna maska spredaj, zadnji difuzor, zadnji spojler in motorni pokrov iz ogljikovih vlaken, LED-svetila, usnje, karbonsko-keramične zavore, šeststopenjski ročni menjalnik, quattro pogon na vsa štiri kolesa in 2,5-litrski petvaljni turbobencinski motor z močjo 300 kW/408 KM in 480 Nm navora.