Audi R8 je doživel oblikovne in vsebinske spremembe, s katerim so Nemci še izboljšali svojega hitrega vranca.
Osvežitev maske in zadnjega dela dopolnjujejo bolj poudarjena vstopišča zraka na boku za sredinsko nameščeni V10 motor. Zaradi strožjih okoljskih norm so pri Audiju motor vzeli kar iz lamborghinija huracana, saj njihov lasten ne bi šel več "skozi". Nov naravno polnjeni motor ima filter trdnih delcev, skupna moč pa je v dveh različicah - osnovni s 411 kW (560 KM), močnejša pa ima 456 kW (620 KM).
Pri Audiju trdijo, da ima erijski R8 več kot 50 odstotkov delov identičnih dirkalniku iz serije Le Mans, kar naj bi bilo najbližje motošportu med vsemi konkurenti. Med drugim ima posebno "dirkaško" oljno mazanje, ki je sposobno prenašati prečne sile 1,5 g. Izboljšali so zavore, ki občutno prej ustavijo avto.
Novega R8 je mogoče prepoznati po ovalnih izpušnih ceveh namesto trapezodnih, osvežena je bila tudi notranjost. Prodaja bo stekla na začetku 2019.