BMW M5 je merilo razreda, CS pa je še stopnica več, kar lahko dobite pri BMW limuzini, s katero lahko še vedno zakonito zapeljete na javno cesto.
Vsaj ko gre za limuzine, saj M5 že v osnovi ponuja 4,4 twin-turbo V8, isti motor, vendar pa s 26 KM več kot M5, pa je svoje mesto našel tudi v modelu z oznako CS. 4,4-litrski motor V8 z največjo močjo 467 kW (635 KM) spremeni BMW M5 CS v najzmogljivejši avtomobil v zgodovini oddelka BMW M.
Veliko so uporabjali ogljikova vlakna
Hkrati je 70 kilogramov lažji od v primerjavi z BMW M5 Competition, zato je dobil "okostje sedežev iz ogljikovih vlaken (zadaj sta dva ločena sedeža) , kot to poznamo že iz modela M4. Tudi nekateri drugi elementi karoserije so izdelani iz ogljikovih vlaken, na primer, prestavna vzvoda sta iz karbonskih vlaken, kraki volana pa imajo masko iz črnega kroma, dodatno pa je dobil na novo nastavljene nosilne vzmeti na sprednji in zadnji premi ter izpopolnjen nadzor blažilnikov, podvozje je bilo prilagojeno nižji masi vozila in povečanemu potencialu zmogljivosti standardnih tekmovalnih pnevmatik Pirelli P Zero Corsa kombinirane velikosti (spredaj: 275/35 R 20, zadaj: 285/35 R 20).
Največjo hitrost so omejili
Med standardno konfiguracijo opreme je mogoče najti osemstopenjski menjalnik M Steptronic s funkcijo Drivelogic in sistem štirikolesnega pogona M xDrive, ki omogoča tudi izbiro načina 2WD za čisti adrenalin s pogonom na zadnji kolesni par.
BMW M5 CS pospeši od 0 do 100 km/h v treh sekundah, od 0 do 200 km/h pa v 10,4 sekunde. Njegova največja hitrost je elektronsko omejena na 305 km/h.
Limuzini M5 CS so namenili tudi nekaj prepoznavnih dekorativnih elementov, kot so prevleke iz črnega usnja Merino (finozrnato za sprednja sedeža) s kontrastnimi poudarki in okrasnimi rdečimi šive. Integrirana naslona za glavo spredaj sta osvetljena z logotipom M5 in imata vdelan obris legendarne severne pentlje Nürburgringa.
V znamenju rdeče barve
Perforirana oznaka z rdečim ozadjem na sredini M volana iz alcantare se zgleduje po volanu klasičnega dirkalnika.
Nepremičen lahek pokrov na sredinski konzoli nadomešča običajen naslon za roko s pokrovom, ki ga je mogoče odpirati. Rdeča barva se ponovno pojavi pri znački "CS" na armaturni plošči in med zadnjima sedežema školjkaste oblike.
Okvir ledvičke ter značke "M5 CS" na ledvički, bočnih režah za zrak v obliki M škrg in pokrovu prtljažnika so obdelani v zlatem barvnem odtenku, prav tako kot 20-palčna M kovana platišča v zasnovi Y-krakov. Vstopne letve na pragovih vrat so opremljene z osvetljenim napisom "M5 CS".
V prodajnih salonih to pomlad
Pokrov motorja, sprednji podaljšek odbijača, pokrovi zunanjih ogledal, zadnji spojler, zadnji difuzor, prekrivalo M Power v motornem prostoru in dušilnik sesalnih šumov so iz plastike, utrjene s karbonskimi vlakni (CFK). Nekateri sestavni deli imajo vidna karbonska vlakna.
Standardna specifikacija opreme za M5 CS zajema tudi športni izpušni sistem iz nerjavečega jekla s štirimi zaključki izpušnih cevi brez okrasnih mask in keramične zavore M Carbon, katerih zavorna sedla so standardno lakirana v rdeči, opcijsko pa v zlati barvi.
M5 CS v prodajne salone je predviden za pomlad 2021, v Sloveniji pa bo kupcem na voljo od 196.850 evrov dalje.