Pravkar smo se vrnili iz pariškega avtomobilskega salona. Vtisi so še vroči in zelo mešani. Avtosalon, ki velja za prvo razstavo avtomobilov, leta 1898 ga je začel Alber de Dion, leta 2016 pa ga je obiskalo več kot 1,2 milijona obiskovalcev, kar je največ med vsemi avtomobilskimi saloni, tudi več od tokijskega in frankfurtskega, je le dve leti kasneje le še bleda senca, ki jo je sicer razblinilo nekaj blišča.
Avtomobilski saloni so za novinarje še vedno priložnost, da na štiri oči poklepetamo bodisi z oblikovalci, intervju bomo objavili z z glavnim oblikovalcem zadolženim za zunanji videz Mercedesov Robertom Lešnikom, ali celo predsedniki uprav Mercedesa, Toyote BMW in drugih.
Če smo se že lani začeli spraševali o tem, ali se avtomobilskim salonom, kot smo jih poznali desetletja, izteka čas, je po obisku Mondiala v Parizu pomislekov še več. Pariški avtomobilski salon velja za enega najpomembnejših, a je kljub temu letos ostal brez številnih najbolj pomembnih avtomobilskih znamk. Čeprav so luknje (beri razstavne prostore) v dvoranah zapolnili z drugimi znamkami, pa tako hitro vseh avtomobilskih novosti kot letos nismo obhodili še nikoli. V Parizu so košarico prejeli s strani koncerna Fiat Chrysler Automobiles (FCA), v katerega so vključene znamke Fiat, Alfa Romeo, Jeep in Abarth, ni niti Forda in Nissana in njegove premium znamke Infiniti, prav tako samevajo prostori, kjer so v preteklosti razstavljali Mazda, Jaguar, Kia, Opel, še večji šok pa so organizatorji doživeli nekaj tednov pred odprtjem salona, ko je prisotnost na razstavnem prostoru odpovedal še Volkswagen.
Tako je prostor v dvorani (5), kjer letos razstavljajo premium znamke, kar med BMW in Mercedesom pripadel kitajskemu proizvajalcu vozil GAC Motors. Kitajci so razstavnem prostoru enakovrednem sosednjemu, ki ga je zavzemal bavarski velikan, razstavil paleto različno velikih športnih terencev, s katerimi nameravajo prodreti tudi v Evropo. Prvi vtisi o kitajskih avtomobilih, v katere smo se usedli, so, da so izdelani korektno, v mnogočem pa oblikovno ali pa vsaj z detajli spominjajo na ostale azijske in evropske znamke. V povsem korektno izdelanih avtomobilih znotraj najdemo malo fiata, na zunaj pa Hyundaia in Volkswagna, pa še mnogih drugih znamk.
Ob Ferrariju tokrat nismo našli Maseratija, pač pa Vietnamskega razstavljavca Vinfast, ki je del velike skupine oziroma največjega zasebnega podjetja v tej veliki azijski državi VinGroup. Vietnamci, ki razvijajo vse, kar je električnega (skiroji, avtobusi, avtomobili) so predstavili limuzino in športnega terenca in so bili eni redkih, ki so v Pariz povabili kakšnega zvezdnika - njihove novosti je razkril nekdanji angleški nogometni zvezdnik David Beckham.
Domači razstavljavci, Renault Peugeot, Citroën in DS, so razstavljali pod eno streho v svoji dvorani, a tudi sami so bolj kot novosti predstavljali ali koncepte ali pa nove motorne različice, predvsem priključne hibride in električna vozila. Renault v prihodnosti močno stavi na avtonomno vožnjo in delitveno ekonomijo, saj z najbolj futurističnimi koncepti, ki so paša za oči, predstavlja svoje videnje potovanja v prihodnosti. Pri Peugeotu so predstavili po mojem mnenju avtomobil salona, konceptni e-legend, avto, pri katerem so Francozi načrtno stopili stran od oblikovnega minimalizma in gladkih linij, zaščitnih lastnosti modernih konceptov. Vrnili so se v zgodovino, ko so pred 50 leti predstavili znameniti model 504, ter preteklost skrojili s prihodnostjo. Predstavili so tudi karavansko 508 SW, DS, premium znamka koncerna PSA (Peugeot, Citroën in Opel), je predstavila novi DS3, ki naj bi v prihodnjem letu prišel tudi k nam, naokoli smo se vozili z večjim terencem DS7, ki je bil del flote brezplačnih taksijev (v floti je bil še električni renault zoe, pa peugeot 508 in citroën C5 aircross, ki ga prav tako pričakujemo v Sloveniji).
Francozi v Parizu vstopajo v sitem javnega prevoza z raznimi shemami car-sharinga. Pri Renaultu so tako na salonu razkrili svojo novo ponudbo v sistemu car-sharinga. Na primer, potnik, ki pride z letalom na letališče, lahko že vnaprej naroči na letališče svoje vozilo, ga tudi plača in celo izbira, ali bi imel električno vozilo, kombilimuzino, SUV. Odvisno od potrebe in cene.
Kar zadeva avtomobilske novosti so šov ukradle tri znamke, BMW, Mercedes-Benz in Toyota. BMW je predstavil popolnoma novo serijo 3, Mercedes razred B in svojega prihodnjega novega šefa, pri Toyoti pa so bili še posebej dobro razpoloženi, saj pri vseh treh glavnih novostih corolli, RAV4 in camryju, stavijo na hibridni pogon. Ta je bil v povezavi z omejitvami CO2, ki jih zahteva evropska unija, ena glavnih tem salona. Šef BMW Harald Krueger je na glas povedal, da so cilji o dodatnem znižanju emisij CO2 do leta 2030 znanstvena fantastika, celo evropski šef pri Toyoti Johan van Zyl, ki bo zaradi velikega odstotka hibridov v svoji prodajni paleti verjetno kot ena redkih zmogla cilje o povprečju 95 gramov emisij na prevoženi kilometer do leta 2021, je v intervjuju za zurnal24.si (objavili ga bomo prihodnji teden) pojasnil, da bo nadaljnje znižanje emisij CO2 nemogoče doseči zgolj s hibridi, ampak bodo morali poseči po priključnih hibridih in tudi električnih vozilih. Ceno pa bomo morali na koncu plačati potrošniki, ki bomo "prisiljeni" v nakup priključnih hibridov in električnih avtomobilov, saj, če se bo uresničilo tisto, kar zahteva EU, kaj drugega čez dobrih 10 let v prodajnih salonih sploh ne bo naprodaj.
V Parizu so torej odmevale močne besede in predvsem opozorila avtomobilske industrije, da zakonodajalci od njih zahtevajo več, kakor so zmožni uresničiti v tako kratkem času, brez, da bodo posledice na svojih bančnih računih čutili potrošniki. Prav v Parizu pa je jasno vidno, da se avtomobilski proizvajalci umikajo iz avtosalonov in finančne vložke, govorimo o milijonih, z razstavljanjem na največjih avtomobilskih salonih, raje preusmerjajo drugam.
Dobrodošli na najboljši seks Dating site = = > Sexydrom.com