Novi BMW 3 je ostal zvest klasični limuzinski podobi, s tipičnimi proporci, ki zaznamujejo ta model že desetletja. Evolucija tovarninega dizajna je najbolj vidna pri svetilih spredaj in zadaj, očitno pa serija 3 prinaša tudi novo razporeditev na osrednji konzoli z novim načinom uravnavanja klime in povsem digitalizirane merilnike.
Po zaslugi novega vzmetenja in številnih dodelav nova serija 3 obljublja najboljšo vozno dinamiko v razredu.
Na avtosalonu v Parizu je prisoten tudi Žurnal24.si. Usedli se bomo v novega BMW 3 in vse ostale pomembne novosti ter vam iz prve roke povedali, kaj lahko pričakujete, ko bodo prišli v Slovenijo.
Trojka je v dolžino zrasla kar za 85 milimetrov, tudi malce širša je in za odtenek višja. Medosna razdalje je podaljšana za 41 milimetrov, širša sta tudi koloteka.
Ena od oblikovnih značilnosti so meglenke v obliki črke T. Med različico glavnih žarometov bo mogoče naročiti tudi laserske sijalke z dometom več kot pol kilometra.
Vžge se ga na drugem mestu
Sredinska konzola je visoko, celoten voznikov prostor je zmes pričakovanih lastnosti preteklih BMW-jev in sodobnega pristopa v obliki digitalizacije in novih stikal.
Gumb za zagon in ustavitev motorja je zdaj nameščen na novo zasnovani nadzorni plošči na sredinski
konzoli, kjer se prestavni ročici ali novo zasnovani prestavni ročici samodejnega menjalnika pridružijo upravljalnik iDrive in gumbi za stikalno enoto uravnavanja vozne dinamike ter elektromehansko parkirno zavoro. Da, tudi serija 3 je izgubila klasično ročico.
Nekaj lastnosti (opcij), mimo katerih res ne moremo:
- digitalni ključ za odklepanje in zagon prek telefona
- inteligentni asistent za parkiranje
- posodobitve na daljavo
- laserske luči
- pomožno ogrevanje
- več udobja na zadnji klopi
- Light carpet osvetlitev bokov parkiranega vozila
- napredni glasovni asistent
- nova generacija iDrive
...
Pri vseh zmožnostih glede udobja in naprednih tehnologij se sicer močno naslanja na pestro znanje, ki ga izkazujeta večja brata 5 in 7.
Od začetka prodaje bo za novo vozilo BMW serije 3 limuzina na voljo pet zmogljivih in učinkovitih motorjev. Paleta sestavlja par štirivaljnih bencinskih motorjev z močjo 135 kW/184 KM v vozilu BMW 320i in 190 kW/258 KM v BMW 330i. Pri dizlih bosta na voljo štirivaljna dizelska motorja z
močjo 110 kW/150 KM v vozilu BMW 318d in 140 kW/190 KM v vozilu BMW 320d. Vrstni šestvaljni
dizelski motor z močjo 195 kW/265 KM pa poganja vozilo BMW 330d. Ob vstopu na trg bo na voljo tudi
štirikolesni pogon pri BMW 320d xDrive.
Menda lahko v prihodnosti pričakujemo tudi dve različici priključnega hibrida. Prvič naj bi izdelovali tudi Performance različico dizla. Seveda ne bo šlo niti brez M3.
Več si oglejte na prvih fotografijah.
Smerniki pa kot običaj pri BMW za doplačilo!
Športni BMW brez ročnega menjalnika.. juhu
mhm, navdih za atrmaturko pa pri Mustangu in Dodge Ram... Jao nemska domisljija vecno sepa.