"Sem šel s kandidatom desno v rdeči v Stražišču, pa so mi zadaj trobil pa blendal. Jao!," je zapisal inštruktor iz Kranja na socialnem omrežju.
In odziv inštruktorice iz Novega mesta: "Stala sem par minut pred križiščem, sicer pas je za naravnost in desno, ampak situacija je dokaj podobna. Eni vedo, drugi ne, eni trobijo, mahajo ..."
V Kranju so na enem od križišč dobili puščico za zavijanje desno pri rdeči luči. Križišče med Ljubljansko in Škofjeloško cesto (Labore - Stražišče) je tako postalo eno prvih v državi, kjer lahko vozniki izkoristijo pravilo, da v primeru proste poti ni treba čakati na zeleno luč na semaforju.
Prvi dnevi novosti pa so minili v luči nenavadnega dogajanja na omenjenem križišču, saj mnogi vozniki pravila ne poznajo oziroma se jim ne sanja, kaj pomeni dodatna oznaka na drogu semaforja. Prve dni je tako večina voznikov še vedno čakalo na zeleno luč.
Direktor kranjske šole vožnje B&B Brane Lotrič je za Žurnal24 pojasnil, da so bili njihovi inštruktorji in kandidati v prvih dneh deležni številnih situacij s hupanjem in uporabo dolgih luči.
"Novost potrjuje, da vozniki vozimo na pamet in nismo pozorni na prometno signalizacijo," je komentiral Lotrič. Kot dodaja, je dodana zelena puščica odlična rešitev za večjo pretočnost križišč in nadomestilo za ločeni pas za zavijanje desno, ki teče mimo semaforjev.
"Ampak marsikateri voznik še ne ve, da omenjena zelena puščica ni svetlobna ampak navadna narisana in da je nameščena poleg rdeče in ne zelene luči na semaforju." To pomeni, da se sme zaviti desno le pod pogojem, da je smer, v kateri imajo vozila trenutno še zeleno luč, prosta. V kranjskem primeru so v križišču trije ločeni pasovi za naravnost, zavijanje levo in desno. Večina križišč ima sicer za vožnjo naravnost in desno enoten pas. Lotrič zato opozarja "na pozornost na vozila pred nami, ki vozijo naravnost in bodo kljub zeleni puščici čakala na zeleno luč."
Čez nekaj dni, ko smo znova obiskali križišče, so številni vozniki, ki so zavijali desno, že izkoriščali možnost puščice.
Podobnih puščic bo v prihodnosti vse več. Direkcija za infrastrukturo je sicer pri odobritvi novih lokacij restriktivna, saj vsako križišče še zdaleč ni primerno za zavijanje desno pri rdeči. Predvsem so omejujoči dejavniki, ko gre za križišče s hkratnim prehodom za pešce in kolesarje, slabše pregledno križišče ...
nekateri trobijo in blendajo tistim, ki ne zelijo peljati cez rdeco....
Dobrodošli v najboljši intimni klub - - Se︆︆ns︆︆to︆︆s︆︆.︆︆C︆︆o︆︆m
pač posamezniki,ki nimajo pojma...take bi blo treba poslat na dodaten tečaj CPP