Medtem ko je Bugatti za prodajo vseh 450 veyronov iz načrtovane proizvodnje potreboval deset let, se je pri Paganiju številka 100 napovedanih primerkov izsušila precej hitreje, v manj kot treh letih.
Oba avtomobila v avtomobilskem svetu veljata za nekaj posebnega, ne le zaradi zmogljivostih temveč tudi zaradi dizajna in seveda cene. Bugatti veyron, sicer uradno najhitrejši serijski avtomobil na svetu, se je odvisno od izpeljanke in od morebitne "posebne serije" prodajal po ceni med 1,3 in 2 milijona evrov (brez davka), medtem ko je osnovna huayra lastnika za začetek stala 1,2 milijona evrov. Tu so potem seveda še astronomski stroški vzdrževanja obeh avtomobilov, zgolj štiri pnevmatike za veyrona stanejo skoraj 30.000 evrov, je poročal Mirror.
Medtem ko je zadnji veyron že izdelan, pa bodo poslednjo huayro šele spravili skupaj.
Pagani huayra
Motor: 6,0 l, twin turbo V12 (Mercedes-AMG)
Moč: 730 KM in 1.000 Nm
Masa: 1.350 kg
Pospešek (0-96 km/h): 3,2 sekunde
Najvišja hitrost: 370 km/h
Cena: od 1,2 milijona €
Bugatti veyron (različica grand sport vitesse)
Motor: 8,0 l, quad turbo W16
Moč: 880 kW/1.200 KM in 1.500 Nm
Masa: 1.888 kg
Pospešek (0-100 km/h): 2,6 sekunde
Najvišja hitrost: 431 km/h (serijsko omejena na 415 km/h)
Cena: od 1,3 milijona €
Nč bat ni problema. Jih ne bom kupil. :)