Avto
320 ogledov

Nesreča s skuterjem pri 55 km/h pomeni smrt

Test trčenja skuterja UDV
Kakšno je tveganje na mopedu in skuterjih dokazuje crash test, ki ga je naredila nemška zavarovalnica UDV, izsledki katere so pokazali, da se skoraj vsako trčenje pri hitrosti 55 km/h konča s smrtjo.

Tveganje, da se boste v cestnem prometu ubili s skuterjem oziroma mopedom je šestkrat višja, kot v primeru voznika avtomobila, razkriva dveletna raziskava nemške zavarovalnice UDV, ki je pri projektu sodelovala z policijo in strokovnjaki s področja prometne varnosti.

Strokovnjaki izpostavljajo, da veliko težavo predstavljajo predelani (tunirani) skuterji, ki jim povečajo moč in so sposobni dosegati tudi hitrosti višje od 80 km/h, čeprav naj bi bili omejeni zgolj na 45 km/h. Strokovnjak zavarovalne hiše, ki se ukvarja s primeri nesreč motoristov
Siegfried Brockmann je dejal, da se praktično vsak nesreča pri hitrosti 55 km/h konča s smrtnim izidom.

Test trčenja skuterja | Avtor: UDV UDV
Prav zato so se odločili narediti preizkus trčenj, pri katerem so na skuter posadili lutko, ki se je pri hitrosti 55 km/h zaletela v avtomobil. Preizkus je pokazal, da udeležencu nesreče pri tako visoki hitrosti bistveno ne pomaga niti nošenje čelade, ki pa je vseeno bistvenega pomena, saj pri nižjih hitrostih odločilno odigra svojo varnostno vlogo. Pri trčenj s 55 km/h so zaznali hude poškodbe glave in vratu.

Pri zavarovalnici ugotavljajo tudi vse več nesreč kolesarjev z električnimi kolesi, ki lahko dosežejo hitrosti tudi do 45 km/h in so v Nemčiji vse bolj popularna, prodaja pa iz leto v leto strmo narašča. Za nameček imajo tovrstni električno- motorizirani kolesarji slabše zaščitene glave v primerjavi z motoristi, zato so tudi posledice pri nižjih hitrostih lahko hitro usodne.

Komentarjev 1
  • miho 09:15 18.maj 2012.

    Pri nas se pa vozniki skuterjev in električnih koles vozijo po pločnikih in kolesarskih stezah, kjer poleg sebe ogrožajo tudi vse ostale.