DS4 torej v imenu nima pridevnika crossback, tako kot pravi križanski modeli. Kljub temu gre za avtomobil, v katerem je v skladu s filozofijo znamke mogoče zaznati veliko elementov križanca, prav tako pa tudi eleganco in praktičnost konvencionalne kombilimuzine. Čisto neterenski kljub temu ne bo, saj bosta poleg »navadnega« DS4 na voljo tudi različici DS4 cross in DS4 performance line.
S takšno zasnovo gre v bistvu za avtomobil, ki ga lahko primerjamo s plebejskim bratrancem citroënom C4, ki mu z dolžino 4,4 metra, širino 1,83 metra in višino 1,47 metra tudi precej blizu, a so oblikovalci dosegli, da je njegov nastop bolj atletsko markanten. K temu so med drugim pripomogli tudi velike kolesa s premerom kar 72 centimetrov in platišča velikosti do 20 palcev.
98 led svetilk
Šef oblikovanja znamke Thierry Metroz je poudaril, da prednji del karakterizira predvsem svetlobni odtis, ki ga sestavljajo zelo tanki matrični led žarometi, ki jih dopolnjujejo led dnevne luči v trakovih ob boku. Celotni svetlobni odtis sestavlja kar 98 led svetilk. Žarometa sta optično povezana z osrednjo masko, ki je lahko urejena v različnih vzorcih, dolgi pokrov motorja pa poskrbi, da se elementi kljub precejšnji višini dinamično iztečejo proti zadku.
Bočni profil je kombinacija fluidnih in ostrih linij, ki jih – tako kot na DS3 crossbacku - poudarjajo tudi pogrezne kljuke vrat, za mogočen nastop pa poskrbijo že omenjena velika kolesa. Zadaj za aerodinamičen iztek poskrbi poševno spuščajoča se streha, izstopa pa tudi stebriček C iz črnega lošča. Zadnjim led lučem poudarek dajejo predvsem lasersko gravirane notranje površine.
DS4 bo sicer, ko proti koncu leta zapelje na ceste, na voljo v sedmih barvah karoserije, med katerimi bosta dve povsem novi in namenjeni le temu modelu.
70 odstotkov lastnih delov
Pomemben dejavnik pri razvoju novinca je bila nova različica modularne platforme EMP2, ki ima kar 70 odstotkov novih ali za DS ekskluzivnih delov in je konstruktorjem omogočila širok razpon uporabe varnostnih in asistenčnih pripomočkov ter olajšala servisiranje ter druge storitve, povezane z uporabo avtomobila.
Platforma uvaja tudi novo kombinacijo materialov, saj so pri njenem razvoju uporabili strukture iz kompozitnih materialov in vroče stiskanih kovin. Uvedli so tudi nove tehnične rešitve pri varjenju in lepljenju sestavnih delov. Šasiji z visoko togostjo so preoblikovali tudi elemente podvozje in krmilnega sklopa, kar je tehnikom omogočilo tudi zelo natančne nastavitve vodljivosti avtomobila.
V duhu futurizma izstopa predvsem priključno hibridni pogonski sklop, Gre za šibkejši 225-'konjski' priključno-hibridni sklop skupine PSA ki poganja prednji kolesi in mu bo baterija v zadnjem delu zadnje poltoge preme v skladu s ciklusom WLTP zagotavljala več kot 50 kilometrov električne vožnje. Za zdaj niso povedali, če bo DS4 imel tudi močnejši štirikolesni priključno-hibridni sklop, potrjeno pa je, da ga bodo lahko poganjali tudi bencinski motorji puretech 130, 180 in 225 ter 130-'konjski' turbodizelski motor. Obljubljajo tudi električni model.
Digitalna kabina
Pri DS Automobiles izpostavljajo tudi notranjost, ki je predvsem zelo digitalna, njen uporabniški vmesnik pa so razdelili na tri cone. Notranjost je sicer urejena v razkošnih materialih, kakršni so različni tipi usnja, alkantara, kovani karbon in les, ki so jih obdelali s kombinacijo tradicionalnih in novih tehnik. Osebno pozornost so posvetili tudi sedežem iz nove trdne pene, ki so jih obdali s posebno prešitim usnjem. Veliko je tudi uporabe skritih šivov pri obdelavi usnja in drugih tehnik, tudi z uporabo vzorca »clous de Paris, ki je postal že kar zaščitni znak znamke.
DS4 bo v svojem segmentu izstopal tudi s projekcijskim zaslonom »DS Extended Head Up Display«, ki bo voznikom s pomočjo obogatene resničnosti omogočil, da pogleda ne bodo po nepotrebnem umikali s ceste, saj se bo slika projekcijskega zaslona navidezno prikazovala 4,5 metra od voznika, ki bo dobil vtis, kot da podatke predvaja na cestišče.
Inženirji so pri razvoju uporabniškega vmesnika opazovali, kaj ljudje počnejo s svojimi pametnimi telefoni in temu prilagodili upravljanje. Profil je namreč tudi povezan s posameznim uporabnikom, zagotavlja veliko možnosti kostumizacije in se vključi, ko ta vstopi v avtomobil. Njihov osebni asistent DS Iris zato takoj razume, kaj uporabnik pove in izpolni naročilo.
Vnašanje ukazov s konicami prstov so po drugi strani namenili vmesnik DS smart touch, ki bo le s kretnjo prsta omogočil aktivacijo ene od šestih predhodno shranjenih funkcij, omogočal pa bo tudi vnašanje ukazov s pisanjem po zaslonu. Sistem se bo sicer nadgrajeval s pomočjo podatkov v oblaku. Sistem DS drive assist 2.0 izboljšuje tudi možnosti avtomatizirane vožnje druge stopnje, ki so bile deloma na voljo tudi v dosedanji modelih DS Automobiles.
Okolju prijazni materiali
DS4 bo opremljen tudi z aktivnim vzmetenjem DS active scan suspension, ki s pomočjo video kamere zaznava nepravilnost na cesti in pošilja jim prilagaja nastavitve vzmetenja. Šasija je opremljena tudi s štirimi tipali za zaznavanja naklona podvozja in tremi merilniki pospeška, zato lahko podlagi prilagodi upravljanje vsakega kolesa posebej, kar pripomore h gladki vožnji brez stresa za potnike.
Pri DS Automobiles navsezadnje poudarjajo tudi, da je DS4 95-odstotno izdelan iz materialov, ki jih je močno ponovno uporabiti, 30 odstotkov njegove mase pa predstavljajo materiali, ki so bili reciklirani ali pa izhajajo iz obnovljivih virov. Med recikliranimi materiali so tudi polipropilen, poliester in elastomerna vlakna, torej materiali, ki bi se odvrženi v okolje dolgo razgrajevali.