BMW je na pravkar končanem avtosejmu v Detroitu uradno predstavil dolgo pričakovani model X6 – prvi SAV-avtomobil na tržišču.
Kratica SAV pomeni Sport Activity Vehicle. Če so avtomobili SUV cestne različice terencev, potem so avtomobili SAV še bolj "cestni" avtomobili SUV. Novi BMW je bolj "fun car" kot "utility vehicle". Že iz videza lahko razberemo, da gre za zmes elegance kupeja, voznih značilnosti cestnega avtomobila in praktičnosti klasičnih vozil SUV.
Za začetek sta najavljena dva bencinska motorja. Prvi je 4,4-litrski osemvaljnik (300 kW/407 KM in navor 600 Nm). Gre za motor biturbo, opremljen s tehnologijo direktnega vbrizgavanja, prvič v povezavi z bencinskim motorjem V8. Bolj kot navor navdušuje razpon dostopnosti, od 1800 pa vse do 4500 vrt./min. Model s takšnim motorjem (xDrive50i) do sto kilometrov na uro pospeši v 5,4 sekunde, najvišja hitrost je 250 kilometrov na uro, povprečna poraba je 12,5 litra. Slabši, a nič manj privlačen ni šestvaljnik. Ta razvije 225 kW/306 KM pri 5800 vrt./min in 400 Nm navora, dostopnega med 1300 in 1500 vrt./min. Do stotice pospeši v 6,7 sekunde, najvišja hitrost je 240 kilometrov na uro.
Dizelski agregat prihaja pozneje. Na voljo bo v dveh različicah. Močnejši trilitrski motor (219 kW/286 KM in 580 Nm) in šibkejši (173 kW/235 KM in 520 Nm navora) v povprečju porabita osem litrov na sto kilometrov. Standardno bo ob posameznih novosti na voljo pogon xDrive na vsa štiri kolesa. Cena se bo gibala od 55.800 evrov za najšibkejši dizelski agregat do 73.800 za najnovejši motor biturbo.