Svetovni dan električnih vozil je Nissan zaznamoval s proizvodnjo 500.000 leafa. Mejnik je bil dosežen skoraj desetletje po prodaji prvega leafa, proizvedli pa so ga v Nissanovi tovarni v Sunderlandu v Veliki Britaniji.
Leaf je do danes tudi na račun pionirske vloge prejel številna priznanje, vključno z nagrado Evropski avto leta, to se je zgodilo leta 2011, istega leta, in še leto kasneje pa se je okitil z nazivom japonski avto leta.
Ponosna lastnica jubilejnega leafa je Marija Jansen iz Norveške, ki je ob tej priložnosti povedala: "Z možem sva se odločila za nakup leafa že leta 2018. Bil nama je všeč. Zelo sem vesela, da sem postala ponosni lastnik 500.000 primerka, ki z izboljšanimi tehnologijami izpolnjuje naše vsakodnevne potrebe po mobilnosti."
Lastniki leafov so, od leta 2010 naprej, skupno prevozili več kot 14,8 milijarde kilometrov brez izpuščenih emisij. Pri Nissanu so izračunali, da so do danes uspeli prihraniti za 2,4 milijarde kilogramov emisij CO2.
Pri japonskem proizvajalcu vozil še navajajo podatek, da so raziskave v Evropi pokazale, da so se med zaporo Evrope zaradi covid-19 emisije CO2 drastično zmanjšale in da kar 68 odstotkov ljudi podpira ukrepe, da se emisije ne bi ponovno dvignile na raven pred pandemijo.
"Potrošniki so med zaporo občutili, da se je zrak izboljšal, hkrati se je zmanjšalo onesnaževanje s hrupom," pravi Helen Perry, ki je pri evropskem Nissanu zadolžena za osebna električna vozila in infrastrukturo in dodala: "Zdaj si bolj kot kadarkoli prej želimo narediti pozitivne korake k trajni mobilnosti. K temu svoj delež prispeva tudi leaf."