Ena od prednosti električnih avtomobilov je, da lahko delujejo tudi kot stabilizatorji mreže. Električna energija, ki jo lastnik električnega avtomobila napolni v avtomobil ponoči, ko je potreba po električni energiji manjša, ali z izkoriščanjem obnovljivih virov energije, lahko v mrežo vrnemo podnevi, ko so potrebe potrošnikov največje. Nekatera mesta so zato v električno omrežje povezala ne samo enosmerno električna vozila, ampak sistem, da, ko avtomobili počivajo, na neki način tudi polnijo omrežje.
Nissan, ki v prihodnjih mesecih tudi v Slovenijo pripeljal novo generacijo električnega leafa, je s testiranji v Evropi že začel. Japonski proizvajalec vozil in britanski urad za vozila z nizkimi emisijami (OLEV) bodo postavili tisoč povratnih polnilnic, da bi spoznali, koliko bo ta nova tehnologija vredna za lastnike avtomobil in podjetja, ki se ukvarjajo z distribucijo električne energije.
Naložba je vredna več kot 30 milijonov evrov, polnilnice pa bodo postavili v naslednjih treh letih. Pri Nissanu verjamejo, da bodo lahko lastniki električnih vozil na leto zaslužili okoli 400 evrov.
I feel Slovenija, kje rbomo mi bomo še leta 2050 brez zob, s tuberkulozo, kurili na drva in vozili 30 let starega dizla.
Edina država ki ima sistem dvosmernega "števca" za električna vozila je Japoska od Fukušime naprej...pri nas lahko tak avto samo polneš...služil ne boš nič.