Kakšnih posebenih presenečenj, za katere ne bi slišali ali jih predvidevali že prej, sicer ni, stuttgartsko luksuzno raketo bo namreč poganjal novi 4,0-litrski biturbo V8 motor, premierno nedavno predstavljen v modelu AMG GT.
Motor v običajni različici zmore 350 kW (476 KM), v verziji C63 S pa 375 kW (510 KM). V Stuttgartu so še posebej ponosni na porabo, ki po tovarniško izmerjenem ciklu znaša 8,2 litrov na 100 kilometrov, to pa da je najmanj med V8 motorji v tem segmentu vozil in 32 odstotkov bolj varčno od atmosferskega predhodnika (6,3 litra, 358 kW). Pri AMG nadaljujejo tradicijo, da vsak motor od začetka do konca sestavi en sam mož.
Med dolgim seznamom serijske opreme je športno podvozje z elektronsko nastavljvimi blažilniki, mehanska zapora zadnjega diferenciala in več izbirnih nastavitev delovanja motorja ter menjalnika. Slednji je precej spremenjen od zadnjih različic, ima sedem stopenj, ki se izmenjujejo s pomočjo dvojne sklopke.
Za dodaten kupček denarja si kupec lahko omisli še "performance" zvok izpuha. Avtomobil naj bi zelo združeval tako udobje za vožnjo na dolge proge kot tudi visoke zmogljivosti športnega avtomobila.
Da slednje drži, pričajo podatki o pospešku, saj AMG 63 S do prve stotice pospeši v 4,0 sekunde (04, sekunde itrejše od predhodnika), običajna različica mu sledi že po desetinki sekunde. Hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h.
AMG 63 je za razliko od BMW M3 (F30) na voljo tudi v karavanski izvedenki in to tudi kot izpeljanka S. Ob začetku prodaje bo na voljo posebna Edition 1 različica s še bogatejšim paketom serijske opreme, seveda je seznam opcij in prilagoditev znamki primerno izjemno dolg.