Pred jesenskim začetkom prodaje so pri Audiju v težkih časih za njihovo vodstvo pokazali novo generacijo svojega najmanjšega modela.
Dosedanji audi A1 je imel že sive lase in brado, saj je bil na trgu osem let. Po platformi in tehničnih rešitvah je novi A1 sorodnik VW pola ali seat ibize, po drugi strani pa bi mu zamerili, če ne bi imel tudi veliko napredne vsebine, ki je značilna za premijsko znamko.
A1 je še vedno najmanjši, a je zrasel sedaj prek meje 4,0 metra, posledično je znotraj prostornejši, prtljažnika je vsaj 335 litrov. V neposredno bitko s po prodaji precej uspešnejšimi minijem se A1 podaja z bogato serijsko in opcijsko opremo. Standarden je tako 10,25-palčni digitalni zaslon pred voznikom, razen vstopnih modelov pa bodo imeli vsi A1 na sredini 8,8- ali 10,1-palčni zaslon. Iz audija A8 si je sposodil ogromno naprednih pomagal, recimo prepoznavo pisave, naprednega glasovnega asistenta ali internet.
Še pri izbiri premijskega zvoka obstaja možnost dvojne izbire. Avto poleg pešcev prepoznava tudi kolesarje.
Kako star je bil že prvi A1, dokazuje podatek, da bo šele sedaj mogoče pri novincu dobiti tudi vzvratno kamero.
Motorji si bodo sledili v razponu od 70 kW (90 KM) do 147 kW (200 KM) v različici 40 TFSI. Vstopne cene naj bi se gibale pod 20 tisočaki.