C4 je trden in stabilen, predvsem po zaslugi uravnoteženih proporcev in karoserije, ki je spuščena bližje h kolesom, za boljšo aerodinamičnost pa je t zadnji spojler. Narebren pokrov motornega prostora je zaobljen v neposredni bližini bokov, optična bloka se raztezata proti blatnikoma, večjo okrasno masko prečita letvi dvojne puščice. Pri pogledu s strani opazimo dve stilistični liniji, ki se srečata. Močno nagnjeni zadnji vogalni stekli poudarjata dinamičnost. Na zadku novi logo Citroën poudarja čiste in zračne linije prtljažnih vrat, izviren izraz zadnjih luči pa izboljšuje videz kompaktne limuzine.
Novinec je zrasel v vseh pogledih, vendar se ni pretirano potegnil. Predhodnika v dolžino prekaša za 5 centimetrov (4,33 metra), je tudi za 2 centimetra širši in 3 višji, kar bodo najbolj opazili potniki na zadnji klopi, kjer je več prostora za kolena in glavo. Najbolj je razlika opazna v prostornini prtljažnika, saj je zdaj večja kar za 30 odstotkov.
Notranjost je veliko bolj dovršena in izbrana. Armaturna plošča je izdelana iz enega dela, zato boset sledi spojev iskali zaman, še bolj luksuzna je, če je odeta v usnje. Novost je tudi volanski obroč, ki je „izgubil“ fiksni sredinski del, posebnost avtomobila pa so tehnološki bonbončki. Teh je v C4 na voljo res ogromno. Omenimo možnost vgradnje sistema za nadzora mrtvega kota, storitev eTouch (klic v sili, povezava s klicnim centrom), brezžični internet, 230 voltno vtičnico, regulator hitrosti si je sposoben zapomniti pet različnih nastavitev, na voljo je pet različnih barvnih odtenkov instrumentalne plošče, pri najbolj založene paketu opreme pa kupec že serijsko dobi sistem masaže prednjih sedežev. Pri eHDi je na voljo tudi nova generacija sistema stop/start, ki omogoči takojšnjo zaustavitev in ponovni zagon motorja in za kar 15 odstotkov zniža izpust CO2. Ker je C4 zavezan k varovanju okolja so mu dodali še nove michelin energy saver pnevmatike, hkrati pa je kar 70 odstotkov avtomobila narejenega iz recikliranih kovin.
Motorno paleto sestavljajo trije bencinski in dizelski agregati z močjo od 70 do 115 kilovatov. Na izbiro so z ročnimi, robotiziranim ali avtomatskimi menjalniki.
Vstopni model z najšibkejšim bencinskim motorjem bo stal 14.890 evrov, pri Citroënu pa so se odločili, da do konca februarja na vse modele cene znižajo za 1900 evrov in ponudijo še dodatnih 1000 evrov popusta, če se bodo kupci odločili za fiannciranej pri Citroënu. Tako bo najcenejši novi C4 v Sloveniji na voljo že za 11.990 evrov.