Avto
25 ogledov

Novi TT je tehnološki "frik"

Audi TT
1/21
SAA
TT je za Audijev imidž v prvih dveh generacijah naredil veliko. V tretji športni kupe z zasnovo 2+2 poleg veliko vozne dinamike prinaša obilico novih tehnologij. Cene za športni kupe se pri nas začnejo pri 38.190 evrih. Od 800 do 1.000 evrov dražji roadster TTS k nam prihaja marca.

Audi TT je že dodobra uveljavljen model, lahko bi celo rekli, da postaja kultni model. Prodajajo ga namreč od leta 1998 naprej.

Z uporabo lahkih materialov so maso vozila znižali na 1230 kilogramov, to je 50 kilogramov manj kot doslej. Dizajnerji so se pri snovanju tretjega TT-ja držali smernic prve generacije, ki velja za oblikovalsko klasiko. To velja predvsem za retro detajle.

Vseeno nakazuje nove oblikovalske smernice podjetja - oblika pragov ustvarja svetlobni rob, pokrov motorja je ploščat, široki koloteki „rišejo“ geometrijsko telo, stekleno ohišje deluje kot samostojen element ... Po vzoru na limuzine višjega razreda bo v kratkem dobil visokotehnološke matrične LED žaromete in dinamične smernike, ki delujejo tako, da se se svetleče diode prižigajo in ugašajo v tisto smer, kamor zavija voznik.

Tehnologije na pretek

Audi TT | Avtor: SAA SAA
Tudi v minimalistično urejeno potovalno kabino, ki je konkretno drugačna, so vtisnili občutek "lebdenja". To so dosegli z novimi in lahkimi športnimi sedeži, ki so spuščeni zelo nizko, če armaturno ploščo pogledamo iz ptičje perspektive je videti kot letalsko krilo, okrogle prezračevalne šobe spominjajo na motorje, vanje pa so namestili stikala za upravljanje s klimatsko napravo. Prtljažni prostor je s 305 litri prostornine za 13 litrov večji kot pri predhodniku.

TT se lahko pohvali z obilico najmodernejših tehnoloških sistemov, kot so  MMI navigacija z MMI touch vmesnikom, audi connect, parkirni sistem, sistem izbire voznega načina, posebnost je 680W 5.1 kanalni audio sistem s podpisom prestižne znamke Bang & Olufsen, ki je zmožen prilagajati zvok in izničiti moteči hrup …

Zmogljiv bencinski in varčen dizelski agregat

Audi TT | Avtor: SAA SAA
Ponudbo pogonskih agregatov začenja 2,0-litrski TFSI turbo bencinski motor z 169-kilovatov moči (230 KM) s pogonom na prednji par koles ali vsa štiri kolesa (quattro), oziroma 228 kilovatov moči (310 KM), ki bo na voljo pri modelu TTS s pogono quattro. Pri dizlu gre za čisto - ultra- različico dvolitrskega TDI turbodizelskega agregata z 135 kilovatov moči (184) in 110 grami CO2 na kilometer, moč pa se prenaša na prednji kolesi.

Serijsko je TT opremljen s šestsopenjskim ročnim menjalnikom, v kombinaciji z bencinskima motorjema pa je na voljo tudi S tronic samodejni menjalnik z dvojno sklopko. Za bencinsko gnani model je treba odšteti vsaj 38.020 evrov, za dizelski pa 38.190 evrov. Letos želijo pri nas prodati okoli 20 avtomobilov.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.