Kia v Sloveniji v zadnjem času ne beleži najboljših prodajnih rezultatov, zato pa v ZDA komaj zadovoljuje potrebam kupcev. Nič čudnega, da naj bi pri Kii kar 80 odstotkov letne količine nenavadnega modela soul namenili ameriškim kupcem.
Edinstvena oblika za EV
Mi smo na prvi vožnji preizkusili električno različico soul EV, ki je prvi SUV B segmenta v Evropi. Električni model v primerjavi s klasičnim soulom prinaša edinstveno obliko z vtičnico skrito v maski vozila, posebnimi 16-palčnimi platišči za nižji kotalni upor, dvobarvno karoserijo s kontrastno streho …
Dva zaslona
Tako kot pri izvedenkah z motorji z notranjim izgorevanjem so v potovalni kabini kakovostnejši materiali in večina najbolj modernih tehnologij ter asisntenčnih varnostnih sistemov.
8-palčni avdio-navigacijski sistem je enak kot pri klasičnemu modelu, a z dodatkom prikazovanja podatkov o dosegu in stanju napolnjenosti baterije. Navigacijski sistem podpira tudi funkcijo iskanja polnilnic. Pred očmi voznika se informacije prikazujejo na 3,5-palčnem OLED zaslonu.
Doseg večji od 200 kilometrov
Posebnost baterije je visoka zmogljivost v razmerju na težo, hkrati pa bistveno ne krati prostora v potniški kabini. Gabariti so, z izjemo nekaj manj prostora za noge na zadnji klopi, identični klasičnemu modelu.
Baterijo se lahko polni na klasični hišni vtičnici, kjer polnjenje traja 12 ur, na 6,6 kW AC polnilnemu priključki se polnjenje skrajša na pet ur, na hitrih polnilnicah se baterija do 80 odstotkov napolni v 25 minutah.
Sistemi za manjšo porabo energije
V načinu Eco mode sistem prilagaja učinkovitost hlajenja in gretja. Namesto standardnih grelcev je vgrajena toplotna črpalka, ki zbira odvečno toploto iz klimatske naprave in električnih sistemov ter jo nato uporablja za sistem ogrevanja in hlajenja. Sistem gretja baterije je posebej prilagojen potrebam električne vožnje, saj s toplotno izolacijo hladi ali ogreva baterijo ter tako zmanjšuje škodljive vplive nizkih temperatur (pod ničlo), kjer je baterija najbolj občutljiva.
Evropska priporočena prodajna cena za električni soul EV je 32.000 evrov brez upoštevanja subvencij. Slovenski zastopnik za znamko ne more potrditi kdaj, če sploh bo avtomobil na prodaj pri nas.
Ne pretiravaj z nemci. Če primerjaš golfa in cee'da ter golfa opremiš še s čim več kot zgolj kolesi in volanom, je razlika v ceni zelo konkretna in doseže ob bolje opremljenih različicah skoraj pol vrednosti cee'da. Da dbiš dejansko… ...prikaži več oziroma realno ceno, pa moraš itak v salon, ne pa da gledaš cenike, saj so končne cene zaradi različnih popustov lahko nižje za občutne zneske, ki povsem spremenijo sliko.
Kia beleži slabšo prodajo predvsem zato, ker ni več med cenejšimi znamkami kot je bila pred leti ampak so njihove cene prehitele celo pregovorne drage Nemce. Je res, da se začnejo osnovni modeli pri razumni ceni, ko pa želiš npr.… ...prikaži več samo 5 vratno različico, gre cena v nebo. In tako je tudi z ostalimi dodatki in kmalu pristaneš na 13 ali več jurjih za nekaj kar ima konkurenca v avtih za 10 jurjev.