Peta generacija kultnega Subarujevega modela je v primerjavi s predhodnikom krepko daljša. Namesto 479 centimetrov zdaj v dolžino meri 491,5 centimetra, razširili so ga za dva centimetra na 184 centimetrov, višina s 160,5 centimetra ostaja enaka. Zunanje mere obetajo udobje petim odraslim osebam, medtem, ko prtljažni del v osnovi meri 512 litrov, s preklopom zadnjih sedežev pa 1848 litrov.
Pri Subaruju izpostavljajo izboljšano zvočno izolacijo in vgradnjo zelo kakovostnih materialov, tudi končna obdelava materialov sodi med adute nove generacije.
Vsi s štirikolesnim pogonom
Tržno bolj zanimiv je vzdolžno nameščeni dizelski boxer motor ki je kombiniran z zelo dobro znanim simetričnim vsekolesnim AWD pogonom. Štirikolesni pogon predstavlja jedro razvoja Subaru tehnologije že več kot štiri desetletja, odkar so svetu predstavili prvi osebni avtomobil s štirikolesnim pogonom. Celotni pogonski sklop vozila, od motorja, do zadnjega diferenciala je nameščen vzdolžno po sredini vozila v ravni in simetrični liniji. Vzdolžna namestitev motorja z vodoravno – nasprotno zasnovo omogoča nižje težišče celotnega vozila, zaradi krajše zasnove samega motorja, pa je težišče pomaknjeno tudi proti središču samega vozila.
Dizelski motor z 110 kilovatov moči (150 KM) in 350 Nm navora je povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, v ponudbi je tudi CVT menjalnik. 2,5-litrski bencinski motor zmore 129 kilovatov moči in 235 Nm navora. Bencinski motor je standardno kombiniran z CVT menjalnikom. Tudi bencinski motor je opremljen s pogonom na vsa štiri kolesa.
Na voljo bo v treh opremskih različicah, vse imajo standardno eye sight, ki vključuje sistem samodejnega zaviranja in aktivni radarski tempomat in vozni režim x-mode - sistem upravlja z motorjem, menjalnikom in zavorami, izboljšuje oprijem s podlago ter povečuje stabilnost na klancih, navkreber in navzdol.