Uvoznik za znamko Porsche je v letališkem hangarju na Letališču Jožeta Pučnika v živo pokazal drugo generacijo panamere, najnovejši model te športne nemške znamke.
Športna limuzina oblikovno ohranja vez s predhodnico, ki je pomenila veliko revolucijo glede na tisto, kar smo do takrat pričakovali od Porscheja. A štirivratna limuzina se je izkazala za zelo uspešno zgodbo, nova generacija pa je prestavila v še višjo prestavo. Več o posebnostih panamere si preberite TUKAJ.
Elektrika je lahko zelo hitra
Takoj na začetku so kupcem v Sloveniji na voljo štiri izpeljanke, pri čemer je še posebej zanimiva novost hibridna panamera 4 E-hybrid. Priključni hibrid omogoča do 50 kilometrov poti zgolj na elektriko in to pri hitrostih vse do 140 km/h. Ima kar 340 kW (462 KM) moči, ki jo deloma zagotavlja 2,9-litrski V6 biturbo bencinar z 242 kW (330 KM), preostanek moči pa doda elektromotor s kar 400 Nm, ki je na razpolago vsak hip.
Skupnega navora je kar za 850 Nm, na vsa kolesa pa ga prenaša osemstopenjski (!) dvosklopčni menjalnik. Pospešek do sto km/h znaša 4,6 sekunde, najvišja hitrost pa je 278 km/h. Ob vsej tej moči je poraba še toliko bolj impresivna - normni izračun pravi, da panamera porabi le 2,5 litra bencina na 100 km, ob čemer so uradne emisije CO2 vsega 56 gramov/km, kar je s stališča davkov zelo dobrodošel podatek.
Poleg hibridne panamere bodo v paleti še panamera 4S, panamera 4S diesel in panamera turbo. Slednja je seveda najbolj našpičena, končna hitrost je 306 km/h, pospešek z dodatno opremo chrono package pa vsega 3,6 sekunde.