Ker kupci v času pandemije, ko so avtomobilski saloni po Evropi zaprti, ne morejo v živo izkusiti, otipati in si ogledati avtomobilov, prodajalci avtomobilov že ponujajo novo vrsto izkušnje - s pomočjo virtualnih oziroma podatkovnih očal.
Automobilwoche piše, da Audijevi svetovalci v Nemčiji ponujajo svetovanje ne glede na lokacijo, in sicer preko pametnih očal. Zainteresirane stranke se dogovorijo za sestanek pri zastopniku po lastni izbiri in se povežejo s prodajalcem v standardnem brskalniku na računalniku, tabličnem računalniku ali pametnem telefonu. Potencialne stranke prodajalec preko podatkovnih očal odpelje do ustreznega avtomobila in pokaže podrobnosti in lastnosti vozila. Poleg tega se med posvetovanjem na zaslonu prikazujejo dodatne informacije, kot so lastnosti o zmogljivosti in opremi vozila. Svetovalec lahko ustvari tudi fotografije in video posnetke ter jih prenese na računalnik, tablico ali telefon stranke.
Automobilwoche, ki se sklicuje na vodjo tržnega poslovanja v Nemčiji Martina Wallenborna, piše, da bodo pri Audiju še naprej dosledno širili digitalne poslovne modele. Digitalna aplikacija je namenjena tudi lažji in intenzivnejši izmenjavi s strankami pri tradicionalnih stacionarnih prodajah in storitvah.