Dodatek "performance" podobno kot v primeru audija RS 6 avant ali RS 7 sportback pomeni prirastek k moči, ki v primeru 2,5-litrskega TFSI motorja pri Q3 pomeni 270 kW (367 KM) moči.
"Običajni" RS Q3, jih ima 250 kW (340 KM). Dodatno moč so inženirji dosegli z nekaterimi spremembami za bolj učinkovito hlajenje in pri vbrizgu goriva. Narasel je tudi navor.
Že serijska sta izbirnik načina vožnje in pogon quattro, zadnji pomembni delček pa je sedemstopenjski S-tronic menjalnik. Suvovska sestavljanka je tako na cesti presneto hitra in zasenči marsikateri športni avto.
Do 100 km/h pospeši že po 4,4 sekunde, vleče pa vse do 270 km/h. Od klasičnega RS-a se na zunaj razlikuje po nekoliko več dodatkih v barvi titana, znotraj večjih sprememb ni, sedeži so iz alkantare z modrimi šivi, serijska je tudi kompletna LED osvetlitev ceste.
V Nemčiji RS Q3 performance stane od 61.000 evrov dalje, kar je 4.400 evrov več od RS Q3. Prvič bo razstavljen na začetku marca na salonu v Ženevi.
dezurni@zurnal24.si
Kaj mi bo Audi RS Q3, a da se bom po hribih 270 km/h vozil...ne rečem navadni RS3, to pa ja...zasnova za po hribih naj bo pa hribovska, ker tole je mimo.