Citroën berlingo/peugeot rifter
Ma kakšni suvi neki! Uporaben avto v svoji najmodernejši podobi še nadgrajuje trike, kako v en avtomobil spraviti veliko družino in ogromno prtljage. Hkrati. Prvič na voljo tudi v podaljšani različici. Berlingota zaznamujejo air-bumpsi, medtem ko ima rifter digitalni kokpit. Pa še Oplovega bratca trojčka z imenom combo bosta dobila.
Hyundai kona EV
Eden od tihih favoritov za naziv avtomobila salona. Hyundaijeva električna kona daje jasno vedeti, da so izgovori o prekratkem dosegu tovrstnih avtov postali že zelo zlajnani in neosnovani. Močnejša različica kone EV ima vgrajeno kar 64 kWh baterijo, kar omogoča doseg do 470 kilometrov, merjeno po sodobnem in dokaj realnem "svetovnem” protokolu WLTP. 39,2-kilovatna baterija pa kono z enim polnjenjem žene do 300 kilometrov daleč. Tudi več kot spodobno. Na hitri polnilnici sta obe bateriji 80 odstotno napolnjeni v 54 minutah. Kona EV bo v Sloveniji predvidoma še pred poletjem.
Jaguar i-pace
Še en električar in to kakšen! Jaguar i-pace je s svojo podobo znanilec velikih premikov ne le v tehnologiji, temveč tudi v dizajnu, ko bodo še naprej prevladovala visoka kolesa, a bodo nosila nižjo, aerodinamično postavo. Električni pogon omogoča veliko svobode pri oblikovanju prednjega in zadnjega dela. Angleži so priložnost odlično izkoristili. I-pace lahko z zmogljivostmi zasenči marsikaterega športnika (294 kW/400 KM, doseg do 480 km, pospešek 4,8 sek. do 100 km/h). Pa še tako blizu Slovenije nastaja.
Peugeot 508
Francoski odgovor na to, kaj mora imeti sodobna limuzina, če želi še vedno zagreti čustva uporabnikov. Mični kupe brez okvirjev vrat, a s petimi vrati, ki obljublja nemško kakovost in francoski glamur. Učinkovitim dizelskim in bencinskim motorjem se bo prihodnje leto pridružil še priključni hibrid. V Sloveniji bo čez jeseni.
Toyota auris
Eno najbolj prijetnih presenečenj avtosalona, saj so Japonci končno sprostili čustva in najnaprednejšo hibridno tehnologijo zapakirali v atraktiven dizajn. Prvič Toyota pri enem modelu ponuja kar dve različici hibridne tehnologije - že obstoječo navezo 1,8-litrskega motorja z elektriko in precej bolj zmogljivo kombinacijo dvolitrskega bencinarja ter električnega pogona, ki je izredno učinkovita. Za klasike je na voljo tudi zgolj bencinar.
andrej.leban@zurnal24.si