Avto
746 ogledov

Peugeot 308 in 308 SW dobila povsem električno srce

Peugeot E-308
1/15
Peugeot
Peugeot je svojo priljubljeno kombilimuzino in karavan 308 nadgradil z novima povsem električnima različicama E-308 in E-308 SW, ki dopolnjujeta že obstoječo paleto motorjev – priključne hibride, blage hibride in dizelsko izvedbo.

Peugeot 308 je tako model z eno najbolj raznolikih možnosti pogona v svojem razredu. Srce električnega E-308 je elektromotor s 115 kW (156 KM) in 270 Nm navora.  

Energijo črpa iz baterije s kapaciteto 58,4 kWh (55,4 kWh neto). Novi električni 308 z enim polnjenjem omogoča do 450 kilometrov dosega (WLTP). Na hitri polnilnici se pri maksimalni polnilni moči 100 kW baterija od 20 do 80 odstotkov napolni v približno pol ure.

Peugeot E-308 | Avtor: Peugeot Peugeot

Vizualno se električna modela E-308 in E-308 SW od ostalih klasičnih bratov razlikujeta predvsem po osvetljenem levjem logotipu na sprednji maski, ki ga Peugeot prvič uvaja prav pri novi generaciji 308. Prenovljeni prednji del prinaša tudi prepoznavne LED-žaromete v obliki treh levjih krempljev, medtem ko je aerodinamično optimizirana maska zasnovana tako, da poudarja širino in stabilno lego vozila na cesti. Vse električne različice serijsko vozijo na novih 18-palčnih diamantno obdelanih platiščih.

Notranjost ostaja zvesto zasnovana v slogu Peugeota z i-Cockpitom, kompaktnim volanom in 10-palčnim osrednjim zaslonom. Kupci lahko izbirajo med več nivoji opreme, od Style do GT Exclusive, pri čemer električne izvedbe prinašajo tudi funkciji Plug & Charge in Vehicle-to-Load (V2L). Slednja omogoča napajanje zunanjih naprav.

Peugeot E-308 | Avtor: Peugeot Peugeot
Peugeot E-308 | Avtor: Peugeot Peugeot

Peugeot z novima modeloma cilja na vrh elektrificiranih vozil v razredu kompaktnih vozil in nadaljuje dolgo tradicijo modela 308, ki je med najbolje prodajanimi avtomobili svojega segmenta v Evropi.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 1
  • 4krogci 07:43 27.avgust 2025.

    Ta lev je priljubljen samo pri mehanikih…pa se oni ga majo ze vrh glave glede na vse probleme 🤣🤣