Pri Peugeotu pravijo, da so s študijo Polygon na novo izumili kolo, gre pa za futuristično zasnovano majhno kombilimuzino, ki je videti, kot da bi pravkar pripeljala iz video igrice ali znanstvenofantastičnega filma.
Oglati volanski obroč
Polygon, ki v dolžino meri malo manj kot štiri metre, je takšno ime dobil predvsem zaradi oglatega volanskega obroča Hypersquare, ki bo menda ključni del prihodnje generacije Peugotovega i-Cockpita. Volanski obroč nima mehanske povezave s prednjimi kolesi, ampak voznikove ukaze na volanski mehanizem prenaša z elektronsko povezavo.
Pri Peugeotu pravijo, da so na ta način sprostili veliko prostora, da so lahko na novo izumili topologijo armaturne plošče. Izza volanskega obroča, ki je vgrajen zelo visoko, je zato izginil tradicionalni skupek instrumentov, prikaz podatkov pa se je preselil na vetrobransko steklo, na katerem projekcijski zaslon ustreza velikosti zaslona z diagonalo 31-palčnega zaslona. Volanski obroč ima tudi nizek profil, zato ne moti voznikovega pogleda na projekcijski zaslon.
Elektronsko krmiljenje je progresivno, kar pomeni, da volan pri nizkih hitrostih poln zasuk doseže že po zasuku obroča pod kotom 170 stopinj. Pri Peugeotu pravijo, da so mu zagotovili tudi "hiper agilnost", ki se odraža tudi v tem, da volan z naraščanjem hitrosti vožnje samodejno zmanjša svojo odzivnost.
Izmenljivi penasti sedeži in dvižna vrata
Iz kabine so izginili tudi tradicionalni sedeži, nadomestili pa so jih sedeži v slogu dirkalnih, ki so se stavljeni iz 3D natisnjene školjke in velikih kosov oblikovane pene z zaščitnimi nanosi. Peno je mogoče hitro zamenjati z drugo, kar pomeni, da lahko voznik hitro spremeni barvno ureditev kabine.
Eden od elementov, ki izstopajo, so tudi velika dvižna vrata, ki se odprejo v široko odprtino, ki olajša vstop tako sprednjim kot tudi zadnjim potnikom. Hkrati imajo tudi manj sestavnih delov, kar bo, pravijo pri Peugeotu, gotovo pripomoglo k znižanju stroškov. Stekla in sončna streha sicer ustvarjajo tudi učinek tople grede, ki se začne zelo na prednjem delu avtomobila, da omogoči dober pogled naprej, in se razteza čez celotni avtomobil in v območje zadnjih vrat.
Polygon napoveduje tudi novi svetlobni vzorec značilnih Peugeotovih levjih krempeljcev, z led svetlobnimi trakovi, ki se raztezajo preko vse širine avtomobila. Na zadnjem delu pa so se oblikovalci spomnili legendarnega peugeota 205 z značilnimi oglatimi zavornimi lučmi. Pomembna je tudi ureditev zadnjih stebričkov, ki spominjajo na peugeot 205 GTi in so namenjeni spremljanju napolnjenosti baterije.
Počasi bodo volan zamenjali za dve štangi kot jih ima kariola oz samokolnica, spredaj kotalo zadaj bu....
Zakaj ima še volan in pedala. Je tako pameten, da jih ne potrebuje.
Papir, pardon, CAD vse prenese. Kupci malo manj!