Avto
2415 ogledov

Po novem pomoč na cesti tudi ob okvari kolesa

AMZS na pomoč na cesti tudi kolesarjem. AMZS
AMZS je z letošnjim letom uvedel pomoč na cesti tudi za kolesarje.

V AMZS so pojasnili, da so ob vse večji priljubljenosti kolesarjenja, tako z navadnimi kot električnimi kolesi, in z namenom, da bi zagotavljali pomoč svojim članom pri različnih oblikah njihove mobilnosti, z letošnjim letom svojo storitev pomoči na cesti razširil še na kolesa.

AMZS na pomoč na cesti tudi kolesarjem. | Avtor: AMZS AMZS

AMZS test otroških sedežev Avto Teh dveh otroških sedežev se izogibajte

»Tudi pri kolesih je odslej tako, kot je pri avtomobilih, motorjih, mopedih, avtodomih, kombijih … Če bo mogoče, bo mehanik okvaro takoj odpravil, sicer pa kolo in kolesarja odpeljal na želeni naslov«, novost pomoči na cesti v Sloveniji predstavi Davorin Smodiš, vodja področja AMZS članstvo, ki ob tem poudarja, da AMZS svojim članom pomaga 24 ur na dan, vse dni v tednu. »Pomoč na cesti si je mogoče hitro in enostavno zagotoviti s klicem na številko 1987 ali s SOS gumbom v brezplačni AMZS mobilni aplikaciji. 

AMZS na pomoč na cesti tudi kolesarjem. | Avtor: AMZS AMZS

Kolesarka kolesarjenje ženska kolo Rogljiček, burek ... Avto Ali morajo kolesarji na specialkah po novem nositi maske

Storitve, prednosti in ugodnosti so po pojasnili iz AMZS vezane na osebo, torej na člana, in ne na vozilo oziroma prevozno sredstvo. To med drugim pomeni, da AMZS zagotavlja pomoč članu ne glede, ali vozi avtomobil, motor, avtodom, kombi …, in četudi vozilo ni v njegovi lasti. 

AMZS na pomoč na cesti tudi kolesarjem. | Avtor: AMZS AMZS

Mercedes S 400d Raziskava Avto Slovenci vse bolj verjamejo v samodejno vožnjo

Slovenijo čaka še veliko dela na področju varnosti kolesarjev

AMZS pomoč na cesti za kolesarje uvaja tudi z namenom spodbujanja trajnostnih oblik mobilnosti. Pojasnli so, da že dlje časa spremljamo spreminjanje mobilnostnih navad, ki se ali pa bi se v Sloveniji morale dogajati. "Izzivov pri varovanju okolja zgolj s spodbujanjem kolesarjenja in drugih oblik mikromobilnosti sicer ne bomo rešili, je pa zagotovo eden od korakov na poti do cilja, tudi z vidika zmanjšanja števila vozil v mestnih središčih", meni Erik Logar, vodja področja varna mobilnost pri Avto-moto zvezi Slovenije, ki ob spodbujanju mikromobilnosti izpostavlja pomen varnosti: »Za boljšo varnost kolesarjev je, ob tehnični brezhibnosti kolesa in spoštovanju cestnoprometnih predpisov, predpogoj ustrezna kolesarska infrastruktura. Na tem področju Slovenijo čaka še ogromno dela. Problem je tudi ta, da je umeščanje kolesarske infrastrukture v obstoječe stanje pozidave ter razpoložljivega prostora na cestah izjemno težko, pogosto praktično na minimalnih mejah predpisov ali celo nemogoče. Drugi dejavnik pa je način udeležbe kolesarjev v prometu, saj je tudi pri njih marsikdaj mogoče opaziti različne oblike objestne vožnje.«

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.