Octavia je vselej predstavljala dober nakup - kupec je za razumno vsoto dobil velik in prostoren avto s preverjeno Volkswagnovo tehniko.
PLUSI, MINUSI
|
|
Plusi: Všečen videz nosu vozila, prostornost, razmerje cena - dobljeno, nizka poraba, veliko opreme;
Minusi: Videz zadka ne sledi nosu, robusten in glasen motor, pomanjkanje šeste
prestave, na volanskem obroču ni komand za upravljanje z audio napravo;
|
S suberbom si octavia deli skoraj identično masko hladilnika. Zadek ni bil deležen sprememb, kar do neke mere obžalujemo, saj ne sledi atraktivnemu nosu vozila. Že na prvi pogled je vidno, da Čehi s prenovljenim modelom sledijo predhodniku in ciljajo na družino z majhnimi otroki. Prostora je na pretek, prevladuje ogromen prtljažni prostor, ki pogoltne 560 litrov, ob podrtju zadnje klopi pa kar 1350 litrov prtljage. Uporabna notranjost je obogatena z napredno klimatsko napravo, nov je volanski obroč oblečen v usnje, velik plus in potrditev kakovosti izdelave ter izbire materialov je audio in navigacijski sistem z zaslonom na dotik. Tisti, ki so navajeni udobja francoskih križark na dolgih poteh, bodo pri octavii tega malo prikrajšani, se pa podvozje dobro obnese na vseh vrstah podlage, pohvali pa se lahko tudi s trpežnostjo.
Avto je poganjal stari dizelski znanec, 1,9-litrski TDI motor z vbrizgom po sistemu tlačilka-šoba, ki se je izkazal kljub "težji" nogi z nizko povprečno porabo (6,9 litra). Kljub le 77 kilovatom je zmogljivost povsem solidna, zmotila nas je le glasnost in robatost motorja, zaradi česar smo pogosto "iskali" šesto prestavo. Tudi petstopenjski ročni menjalnik povsem zadovoljivo sodeluje z motorjem, njegovo pretikanje je gladko, ročica pa je prijetna za uporabo.
Ko vse skupaj seštejemo in vemo, da za dobrih 21.000 evrov dobimo trpežen in prostoren družinski avtomobil z veliko opreme, od parkirnih senzorjev na zadku do zaslona na dotik, lahko brez dlake na jeziku rečemo da gre za racionalen nakup.