V potovalni kabini so povečali občutek prefinjenosti in luksuza. To so storili z vgradnjo novih materialov in novimi detajli. Dodaten krom okrog upravljalnih elementov, novi okrasni elementi v lesu, več možnosti usnjenega oblazinjenja, naštevajo Bavarci, ki pravijo, da je občutek pod prsti zdaj veliko boljši.
Ob prenovi so mu pri BMW namenili najnovejšo različico navigacijskega sistema BMW Professional – srednje velik model je prvič razpoložljiv s posodobljenim sistemom. Najpomembnejši ukazi v meniju se sedaj prikažejo v bolj jasnem slogu, kar naredi upravljanje sistema še bolj intuitivno. Pametni telefoni se lahko brezžično polnijo in povežejo z zunanjo anteno s pomočjo induktivnega odlagališča.
Večje izhodne moči, nižja poraba goriva
Novosti so tudi pod motornim pokrovom. Ponudba obsega tri nove bencinske motorje z razvojem moči od 135 kilovatov moči (184 KM) do 240 kilovatov moči (326 KM) in pet dizelskih motorjev, ki proizvedejo moč od 110 kilovatov moči (150 KM) do 230 kilovatov moči (313 KM) – s klasičnim zadnjim pogonom ali štirikolesnim sistemom xDrive, ročnim ali avtomatskim menjalnikom steptronic. Vsi štiri in šestvaljni bencinski ter štirivaljni dizelski motorji prihajajo iz prenovljene družine motorjev BMW EfficientDynamics s poudarkom na tehnologiji BMW TwinPower Turbo.
Kljub večji izhodni moči, je poraba nižja, poudarjajo pri BMW. Znižanja v porabi goriva in emisijah CO2 segajo od 4,5 odstotka pri BMW 318d Gran Turismo do 13,8 odstotkov pri BMW 320d Gran Turismo.