Odločitev o tem, ali salon bo, ali ne, bodo sprejeli člani Sekcije za osebna motorna vozila. Po naših neuradnih pogovorih z uvozniki avtomobilskih znamk, se ti nagibajo k izvedli salona, ki ga je letos po dolgih letih gostil tudi Zagreb in se je izkazal za uspešnega. Tudi iz prodajnega vidika.
Nazadnje je salon leta 2006 organiziral Celjski sejem v sodelovanju s Sekcijo za osebna motorna vozila, leta 2009 pa je zaradi finančne krize ideja o ponovni razstavi avtomobilov propadla.
Mirko Fifolt, predstavnik Sekcije za osebna motorna vozila, je potrdil, da je predlog, da bi Slovenija spet gostila avtomobilski salon, o tem pa bodo odločali člani sekcije. Potrdil je tudi, da sta v igri za organizacijo Celjsko razstavišče in ljubljansko Gospodarsko razstavišče. Odločitev naj bi bila znana do četrtka.
Predstavnica za odnose z javnostmi na Celjskem sejmu Nataša Vodušek nam je potrdila, da so oddali ponudbo za organizacijo. Avtosalon naj bi izvedli v pomladnih mesecih, najverjetneje aprila. Upajo, da avtomobilski salon bo, saj je bil zadnji salon leta 2006 odlično obiskan in uspešen. Neuradno naj bi avtomobilski salon trajal štiri dni. Iz Gospodarskega razstavišča v Ljubljani so za zurnal24.si dejali, da novice ne morejo komentirati, dokler ne bo končnega odgovora, ki ga pa lahko pričakujejo do konca tega tedna. Organizacija avtomobilskega salona jih vsekakor zanima.
Zagreb po letu 2008 gostil avtomobilski salon
V začetku aprila letos je bil po osmih letih v Zagrebu spet avtomobilski salon - Zagreb Auto Show. Svoje produkte je razstavilo okoli 200 razstavljavcev. Hrvati so skrbno izbrali termin za avtosalon, ki je svoja vrata odprl zgolj mesec dni po ženevskem avtomobilskem salonu, enem najbolj pomembnih na svetu. To pomeni, da so tam razstavili številne nove avtomobili, ki so bili razstavljeni v Švici (audi Q2, porsche 718, seat ateca, renault scenic, karavansko opel astro, hyunaija ioniq. Zvezda salona je bil hrvaški električni superšportnik rimac concept, razstavili pa so tudi električna kolesa in številna konceptna vozila.
grega.prebil@zurnal24.si
In kako bodo potem posranci in in ostala buržoazija kupovali avte ? ? ?
Namesto avtosalona na ravni Balkana ,se raje lotite gradnje več poligonov varne vožnje ,predvsem pa dirkališča za motoriste .